خانهاخبار
هوش مصنوعی گوگل، تماس‌های تلفنی اپراتورهای ورایزن را پاسخ می‌دهد!

هوش مصنوعی گوگل، تماس‌های تلفنی اپراتورهای ورایزن را پاسخ می‌دهد!

این روزها اگر با پستیبانی Verizon تماس بگیرید، صدای سیستم هوش مصنوعی گوگل را خواهید شنید.
۱۳۹۹/۴/۲۸

اپراتور ورایزن آمریکا از امروز، سیستم تماس ابری گوگل که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده است را مورد استفاده قرار داد تا ارتباطی بهتر و طبیعی‌تر را با مشتریان خود تجربه کند. مدیران Verizonبر این باور هستند که استفاده از تکنولوژی گوگل باعث می‌شود تا زمان تماس‌ها تا حد ممکن کاهش یافته و مشتریان نیز رضایت بیشتری را در هنگام ارتباط با تیم پشتیبانی داشته باشند. به این ترتیب زمانی که با پشتیبانی ورایزن تماس بگیرید، هوش مصنوعی گوگل این تماس را پاسخ داده و مکالمه آغاز خواهد شد.

آقای Shankar Arumugavelu، مدیر ارشد اپراتور Verizon در این باره چنین می‌گوید:

تعهد ورایزن به ارائه خدمات نوآورانه، کلیه جنبه‌های خدمت رسانی را شامل می‌شود. بر اساس قرارداد همکاری میان Verizon و Google Cloud، تماس‌های تلفنی کاربران با بخش پشتیبانی سریع‌تر و دیجیتالی‌تر از گذشته انجام خواهد شد و به این ترتیب تیم حرفه‌ای پرسنل ما، عملیات خدمت رسانی به مشکلات عجیب و غریب و یا ایرادات ناشناخته کاربران را بر عهده داشته و به این ترتیب، مشکلات جزئی از طریق هوش مصنوعی گوگل پاسخ داده می‌شود.

image

 

سیستم هوش مصنوعی تماس با مخاطبین گوگل بر پایه پلتفرم Dialogflow توسعه یافته است. این پلتفرم به شرکت‌های مختلف اجازه می‌دهد تا مکالمه‌های از پیش تعیین شده‌ای را ترتیب داده و به این ترتیب راه ارتباط مشتری با تیم پشتیبانی آسان‌تر شده و مشکلات آن ها نیز با سرعت بیشتری حل و فصل می‌شود و از طرف دیگر، نیاز به وجود یک فرد واقعی برای انجام چنین کاری به صورت کامل از بین می‌رود. اما اگر مشکل کاربر پیش پا فتاده نبوده و هوش مصنوعی گوگل قادر به پاسخ نباشد، به این ترتیب مکالمه آن ها به تیم متخصص ورایزان منتقل شده و آن ها این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

اگر این موضوع آن چنان که گفته می‌شود کارایی داشته باشد، هنگام ارسال مکالمه به افراد واقعی در تیم پشتیبانی ورایزن، آن ها کاملا از مشکل پیش آمده خبر خواهند داشت و نیازی نیست که کاربران موضوع را به صورت کامل و از ابتدا با آن ها در میان بگذارند. البته این موضوع در حال حاضر در حد تئوری است و باید ببینیم که ورایزن به عنوان موش آزمایشگاهی این قابلیت جذاب، تا چه اندازه از این تکنولوژی ابراز رضایت خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)