خانهاخبار
نوبیا رد مجیک 5S با اسنپدراگون 865 پلاس از راه می‌رسد

نوبیا رد مجیک 5S با اسنپدراگون 865 پلاس از راه می‌رسد

بر اساس اعلام رسمی شرکت نوبیا، موبایل گیمینگ جدید آن‌ها از تراشه جدید کوآلکام استفاده می‌کند و به‌زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۲۶

نوبیا چند ماه پیش از موبایل گیمینگ قدرتمندی به نام Red Magic 5G رونمایی کرد که نمایشگری از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی داشت. این گوشی با برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تلفنی در رده پرچمداران بزرگ بازار به حساب می‌آمد. حالا نوبیا اعلام کرده که نسخه جدید این گوشی با نام Red Magic 5S قرار است به‌زودی با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس از راه برسد.

این اولین باری است که به رد مجیک 5S اشاره می‌شود و این اطلاعات رسما از سمت نوبیا می‌آید. در نتیجه، هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی در دسترس نیست و صرفا می‌دانیم که شعار آن Beyond Plus یا «فراتر از پلاس» است. اگر رد مجیک 3S پارسال را در نظر بگیریم که تغییرات محدودی نسبت به رد مجیک 3 داشت، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که رد مجیک 5S نیز با فرمول مشابهی به بازار بیاید. این یعنی به جز اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس که از سرعت ۳.۱ گیگاهرتز استفاده می‌کند، سایر مشخصات این دو گوشی یکسان خواهد بود.

بر همین اساس، رد مجیک 5S احتمالا موبایلی با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دکمه‌های اختصاصی گیمینگ بر پهلوی بدنه، فن خنک‌سازی ویژه، سیستم خنک‌سازی مبتنی بر مایع، دوربین سه‌گانه، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع، وای فای ۶، فناوری 5G و قیمتی مناسب باشد.

نوبیا رد مجیک 5S به رقابت مستقیم با ایسوس ROG Phone 3 و لنوو لیجن خواهد رفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)