خانهاخبار
کابل لایتنینگ آیفون 12 طراحی متفاوتی خواهد داشت

کابل لایتنینگ آیفون 12 طراحی متفاوتی خواهد داشت

بر اساس تصویری که افشاگر توئیتری از کابل شارژر آیفون 12 منتشر کرده، رابط از نوع لایتنینگ به USB-C را می‌بینیم که طراحی بافته‌شده دارد.
۱۳۹۹/۴/۲۵

با وجود این‌که احتمال داده می‌شود آداپتور شارژر از جعبه آیفون ۱۲ کنار برود، ولی کابل لایتنینگ همچنان وجود خواهد داشت تا امکان ارتباط دستگاه با کامپیوتر را فراهم کند. حالا گزارشی جدید مدعی شده که آیفون ۱۲ می‌تواند کابلی از نوع USB-C به لایتنینگ با پوشش بافته‌شده داشته باشد تا احتمالا دوام بیشتری پیدا کند.

افشاگر توئیتری با نام کاربری L0vetodream در توئیت جدیدی اعلام کرده که اپل در حال کار روی کابل لایتنینگ تازه‌ای با ظاهر متفاوت است. او تصویری از این کابل را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را به‌صورت بافته‌شده نشان می‌دهد. طراحی بافته‌شده به این کابل کمک می‌کند تا دوام بیشتری داشته باشد و یکی از انتقادات اصلی کاربران را برطرف کند.

اگر شایعات درست باشد، این یعنی اپل کابل لایتنینگ را در جعبه آیفون ۱۲ نگه می‌دارد. با این حال سوال است که آیا تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ به کابل لایتنینگ به USB-C مجهز می‌شوند یا نه. چون این شرکت سال گذشته مدل‌های عادی آیفون ۱۱ را با کابل لایتنینگ به USB-A عرضه کرد.

علاوه بر این، طراحی جدید کابل لایتنینگ باعث می‌شود توجهات از حذف آداپتور شارژر منحرف شود. اپل اخیرا در یک نظرسنجی از کاربران پرسیده بود که با شارژرهای قبلی خود چه کار کرده‌اند. این شرکت احتمالا با کمک نتایج این نظرسنجی می‌خواهد نشان بدهد که چرا دست به حذف آداپتور شارژر زده است. طبق گزارش‌ها، علاوه بر آداپتور قرار است ایرباد سیمی هم از جعبه آیفون‌های بعدی حذف شود.

نظر شما درباره طراحی جدید کابل لایتنینگ چیست؟ این طرح را می‌پسندید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۹/۴/۲۵
اپل از هر فرصتی برای سر کیسه کردن مشتریانش استفاده می کند