خانهاخبار
اولین کالبدشکافی وان پلاس نورد، ظرفیت باتری آن را افشا کرد!

اولین کالبدشکافی وان پلاس نورد، ظرفیت باتری آن را افشا کرد!

امروز JerryRig با انتشار تصویر کالبدشکافی OnePlus Nord، ظرفیت باتری آن را پیش از معرفی رسمی لو داد!
۱۳۹۹/۴/۲۴

این روزها حرف و حدیث‌ها پیرامون گوشی هوشمند وان پلاس نورد بسیار زیاد شده است. آقای Zack از تیم JerryRigEverything امروز تصویری از کالبدشکافی این محصول را منتشر کرد که در صفحه توییتر وان پلاس نیز قرار گرفت و به این ترتیب، ظرفیت باتری گوشی هوشمند جدید این کمپانی مشخص شد.

در صفحه توییتر وان پلاس، متنی در ذیل این تصویر به شرح زیر آمده است:

وان پلاس نورد چه چیزی برای پنهان کردن دارد؟ مسلما هیچ چیز. به همین دلیل ما با زک از تیم JerryRigEverything همراه شده‌ایم و اولین تصویر از کالبدشکافی OnePlus Nord را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

image

 

چیزی ک از این تصویر مشخص می‌شود، ظرفیت باتری وان پلاس نورد است. اگر به طور موشکافانه به این تصویر نگاه بیاندازید، عبارت 4115 میلی آمپر ساعت را روبروی Typical Capacity مشاهده می‌کنید. پیش‌تر ایوان بلس، این موضوع را در صفحه توییتر خود افشا کرده بود.

شایعات مختلف همچنین حاکی از آن است که تکنولوژی 30W Warp Charge وان پلاس نیز برای شارژر این محصول در نظر گرفته شده و به این ترتیب، با یک باتری قوی روبرو هستیم که تا حداکثر زمان ممکن، گوشی هوشمند شما را روشن نگه داشته و از طرف دیگر، در سریع ترین زمان ممکن شارژ می‌شود. قیمت 299 دلاری که برای این محصول پیش بینی شده، مطمئنا خیلی از افراد را قانع خواهد کرد تا وان پلاس نورد را خریداری کنند و به این ترتیب، مسلما کمپانی OnePlus سود بسیار زیادی از فروش این گوشی هوشمند به جیب خواهد زد.

همچنین روی بدنه این باتری عبارت Battery is not removable نوشته شده و این بدان معناست که باتری گوشی هوشمند وان پلاس نورد، قابل تعویض نیست. حالا با وجود این مشخصات و مواردی که تا به حال در مورد این محصول عنوان شده، آیا تمایلی به خرید تلفن هوشمند جدید وان پلاس دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)