خانهاخبار
سرفیس دو با تأخیر روانه بازار خواهد شد؛ تاریخ عرضه احتمالی مشخص شد

سرفیس دو با تأخیر روانه بازار خواهد شد؛ تاریخ عرضه احتمالی مشخص شد

محصول جدید مایکروسافت که به نمایشگر دوگانه مجهز است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های پیشین در دسترس خریداران قرار نخواهد گرفت.
۱۳۹۹/۴/۲۴

کمپانی مایکروسافت پیش‌تر بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قصد داشت تا پیش از رویداد جهانی Unpacked سامسونگ که در ماه آگوست برگزار می‌شود، سرفیس دو را روانه بازار کند. اما بر اساس گزارش‌های جدید، این موضوع با تأخیر مواجه شده و احتمالا در فصل تابستان، باید منتظر عرضه Surface Duo باشیم.

مایکروسافت برای نخستین بار، سرفیس دو را در رویداد سالانه سرفیس که در ماه اکتبر 2019 برگزار شد، به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. آن ها در اتفاق یاد شده به کاربران خود قول دادند تا در تعطیلات سال 2020، این محصول را روانه بازار کنند. اما اوایل سال جاری، با توجه به تأخیری که در زمان عرضه Surface Neo به دلیل ایرادات به وجود آمده در زمینه توسعه ویندوز 10X پیش آمد، خبرهایی در مورد عرضه زود هنگام آن در رسانه‌ها مطرح شد.

امروز یکی از افراد مشغول در Windows Central با ارسال توییتی، اعلام کرد که توزیع سرفیس دو با تأخیر روبرو خواهد بود و احتمالا در فصل تابستان، باید انتظار عرضه آن را داشته باشیم.

image

 

متأسفانه در حال حاضر، دلیل تأخیر به وجود آمده از سوی مقامات مایکروسافت عنوان نشده است. اما به نظر می‌رسد که آن ها در تلاش هستند تا بهترین تجربه ممکن هنگام کار با Surface Duo را در اختیار طرفداران و علاقمندان خود بگذارند. از جمله مشخصات سخت‌افزاری سرفیس دو که در حد شایعه مطرح شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده اسنپدراگون 865
  • شش گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 64 یا 256 گیگابایتی
  • دوربین تک که هر دو نقش دوربین اصلی و سلفی را ایفا خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)