خانهاخبار
اولین تصویر رندر شده از Galaxy Tab S7 منتشر شد

اولین تصویر رندر شده از Galaxy Tab S7 منتشر شد

ایوان بلس به تازگی تصویری از گلکسی تب اس 7، محصول جدید سامسونگ را منتشر کرده است.
۱۳۹۹/۴/۲۴

کمپانی سامسونگ در نظر دارد تا ظرف چند هفته آینده، محصولاتی را به دنیای تکنولوژی معرفی کند که از جمله آن ها می‌توان به Galaxy Tab S7 اشاره کرد، اما نیاز نیست تا روز موعود منتظر بمانید تا با ظاهر آن آشنا شوید.

ایوان بلس، یکی از اشخاصی که در زمینه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی بسیار سرشناس است، امروز تصویری از گلکسی تب اس 7 را منتشر کرد که در این قسمت می‌توانید آن را مشاهده کنید.

image

 

شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون این محصول پیش‌تر به تعداد بسیار زیاد مطرح شده بود، اما متأسفانه تصویری از آن را تا به امروز شاهد نبودیم. همچنین برخی از لوازم جانبی که توسط این محصول پشتیبانی می‌شود نیز در این عکس آمده است.

همان طور که می‌دانید، تبلت‌های سری اس سامسونگ همواره با لوازم جانبی اختصاصی این کمپانی همراه بوده است که Galaxy Tab S7 نیز از این قضیه مستثنی نیست.

در این تصویر، آخرین نسخه از قلم S Pen را مشاهده می‌کنیم. این قطعه، تا حدودی با مدل Tab S6 هماهنگی دارد، اما به نظر می‌رسد که ارتفاع آن کمی بیشتر شده و نوک این قلم نیز نسبت به نسخه پیشین کمی متفاوت است.

رویداد معرفی گلکسی تب اس 7 ماه آینده برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است تا قلم S Pen را به صورت پیش فرض، درون جعبه این محصول قرار دهد.

در حالی که قلم S Pen به صورت جداگانه با قیمت 60 دلار در فروشگاه‌های سامسونگ در معرض خریداران قرار گرفته است، اما بد نیست بدانید که یک عدد از آن به صورت پیش فرض در جعبه Galaxy Tab S6 نیز قرار گرفته بود. این موضوع برای نسل جدید نیز تکرار خواهد شد. اما در مورد داک کیبورد، قضیه متفاوت است.

ممکن است مسئولان سامسونگ، در تصمیمات خود تجدید نظر کرده و کیبورد را جایگزین قلم S pen کنند. پیش بینی می‌شود که این برند کره‌ای، تغییراتی را در طراحی کیبورد مخصوص تبلت‌های خود پدید آورد و به این ترتیب، محصول جدید ممکن است برای طرفداران سامسونگ ناآشنا به نظر برسد.

ساز و کار اتصال کیبورد جدید نیز مانند نسخه‌های پیشین، به وسیله پین‌های آهنربایی خواهد بود و مانند روال سابق، به همان دکمه‌ها و تاچ پد مجهز است. به نظر می‌رسد که از لحاظ قیمت، تفاوتی با نسل پیشین را شاهد نباشیم.

رویداد جهانی Unpacked سامسونگ در تاریخ پنجم آگوست برگزار خواهد شد. اما بر خلاف سال‌های گذشته، این اتفاق در سال جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود و هیچ کس قادر به تماشای حضوری آن نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)