خانهاخبار
رسانه‌ای در کره جنوبی مشخصات فنی گلکسی زد فولد 2 را فاش کرد

رسانه‌ای در کره جنوبی مشخصات فنی گلکسی زد فولد 2 را فاش کرد

علی‌رغم آن‌که گزارش‌ها از تاخیر در رونمایی از گلکسی زد فولد 2 خبر می‌دهد، اما رسانه کره‌ای ETNews به‌تازگی مشخصات فنی این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۴/۲۴

گلکسی زد فولد ۲ قرار بود همزمان با گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فلیپ 5G در مراسم ۱۵ مرداد سامسونگ معرفی شود. با این حال، گزارش‌های جدید حاکی از آن است که عدم آمادگی نرم‌افزاری باعث تاخیر در رونمایی از این دستگاه خواهد شد. حالا به‌تازگی خبرگزاری ETNews کره جنوبی بخشی از مشخصات این تلفن هوشمند را فاش کرده است.

این خبرگزاری می‌گوید گلکسی زد فولد ۲ در داخل نمایشگری ۷.۷ اینچی از نوع سوپر امولد (Y-OCTA) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و محافظ UTG خواهد داشت. این گوشی در بخش خارجی هم به نمایشگری ۶.۲۳ اینچی از نوع سوپر امولد مجهز می‌شود. گلکسی زد فولد ۲ مشابه نسل قبلی حسگر اثر انگشت جانبی خواهد داشت.

موبایل تاشوی جدید سامسونگ در بخشی سلفی در داخل و خارج از لنزی ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ETNews مدعی است که این تلفن هوشمند دوربین عقب سه‌گانه‌ای خواهد داشت که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی است. اگر این ادعا درست باشد، دوربین گلکسی زد فولد ۲ شبیه گلکسی اس ۲۰ خواهد بود.

گلکسی زد فولد ۲ ظاهرا از شارژ سریع بیسیم ۱۵ و شارژ بیسیم معکوس ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در گذشته اعلام شده بود که این گوشی یک باتری دوتکه دارد که مجموع ظرفیت آن به ۴۳۶۵ میلی آمپر ساعت می‌رسد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که موبایل مذکور با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از 5G به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)