خانهاخبار
وان پلاس، کاربران توییتر را سورپرایز کرد!

وان پلاس، کاربران توییتر را سورپرایز کرد!

مسئولان کمپانی وان پلاس در آخرین توییت خود، کاربران این شبکه اجتماعی را به طرز شگفت انگیزی سورپرایز کردند.
۱۳۹۹/۴/۲۴

وان پلاس نورد، محصول جدید این کمپانی در آینده نه چندان دور به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. اما روز گذشته مسئولان این شرکت با انتشار پستی در شبکه احتماعی توییتر، کاربران آن را هیجان زده کردند.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به محصولات برند OnePlus علاقمندید، می‌توانید با مراجعه به صفحه رسمی توییتر وان پلاس، شانس برنده شدن OnePlus Nord خود را امتحان کنید.

قضیه به این صورت است که مدیران وان پلاس تصمیم گرفته‌اند تا 10 گوشی هوشمند وان پلاس نورد اول را بین کاربران توییتر تقسیم کنند. کافی است به صفحه توییتر وان پلاس بروید، پست مربوطه را لایک و ریتوییت کنید و سپس فرم مربوطه که لینک آن در پست توییتر قرار گرفته را پر کنید. عدد شانس فرد برنده شده روی بدنه هر یک از محصولات هک شده تا گواه این قرعه کشی بوده و از طرف دیگر، حالت مخصوص (Special Edition) بودن آن را به معرض نمایش بگذارد.

البته برای شرکت در این قرعه کشی، بد نیست بدانید که علاوه بر لایک، ریتوییت و پر کردن فرم مربوطه، باید سن شما بالای 18 سال بوده و امکان سفر به شهر پاریس، واقع در کشور فرانسه را نیز داشته باشید.

image

 

تاریخ رونمایی از OnePlus Nord بیست و یکم ژوئن مصادف با سی و یکم تیر ماه اعلام شده است و کاربران تا این تاریخ، فرصت دارند تا در این قرعه کشی شرکت کنند. ده برنده خوش شانس وان پلاس نورد در تاریخ مربوطه و بعد از برگزاری رویداد معرفی این محصول به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

این پست تا زمان ارسال این مطلب (همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید)، حدودا 21 هزار بار ریتوییت شده و 24 هزار و 300 نفر نیز آن را لایک کرده‌اند! اگر شرایط لازم را دارید، شما هم به این جمع بپیوندید و شانس خود محک بزنید. شاید یکی از برندگان خوش شانس این اتفاق باشید.

تصویر منتشر شده در این پست، چیزی به جز لوگوی وان پلاس و کناره‌های خمیده را به نمایش نگذاشته است و متأسفانه اطلاعات دیگری از آن نمی‌توان به دست آورد. ولی ظرف هفته‌های گذشته، تصویر رندر شده‌ای از این محصول در رسانه‌های خبری منتشر شد که در این قسمت، آن را با هم می‌بینیم:

image

 

پیش بینی می‌شود که وان پلاس نورد با وجود قیمت پایین (299 دلار)، از مشخصات سخت‌افزاری بالایی بهره‌مند باشد که از جمله آن ها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 765G، هشت یا دوازده گیگابایت رم و صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد با اسنکر اثر انگشت تعبیه شده درون آن اشاره کرد.

مسئولان وان پلاس همچنین توجه و تمرکز ویژه‌ای صرف دوربین این محصول کرده‌اند، چهار لنز برای وان پلاس نورد در نظر گرفته شده که لنز 48 مگاپیکسلی به عنوان گزینه اصلی، به لرزشگیر تصویر اپتیکال مجهز است و گزینه‌های دیگر، مربوط به لنز واید، ماکرو و تشخیص عمق می‌شود. در قسمت جلویی بدنه، یک لنز 32 مگاپیکسلی و یک لنز واید با زاویه 105 درجه‌ای برای گرفتن تصاویر سلفی گروهی را شاهد خواهیم بود.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4115 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که شارژر آن، به تکنولوژی 30T Warp Charging وان پلاس مجهز است و قادر است تا با حداکثر توان، گوشی هوشمند شما را نگه داشته و در سریع ترین زمان ممکن نیز آن را شارژ کند.

با توجه به مواردی که گفته شد، به نظر می‌رسد که OnePlus Nord محصولی درخشان در سال جاری به حساب آید. چرا که رقبای آن از جمله LG Velvet و Pixl 4a (که در آینده نزدیک رونمایی می‌شود) از ظاهر نسبتا زیبایی برخوردار هستند، اما قسمت این محصولات اصلا با وان پلاس نورد قابل رقابت نیست.

وان پلاس نورد، محصولات این کمپانی را مجددا به روال سابق خود باز می‌گرداند. چرا که در ابتدای امر، گوشی‌های این برند با عنوان "محصولی خوب با قیمت فوق‌العاده" شناسایی می‌شد و به مرور زمان، این موضوع تبدیل به "محصولی خوب با قیمتی خوب" شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)