خانهاخبار
هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ، مجوزهای لازم را دریافت کرد

هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ، مجوزهای لازم را دریافت کرد

گلکسی بادز لایو، پوشیدنی جدید سامسونگ کم کم به زمان معرفی خود نزدیک می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۲۴

به گزارش 91Mobile، هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ با نام Galaxy Buds Live به تازگی مجوزهای لازم برای عرضه را دریافت کرده است. در کنار این محصول، به نظر می‌رسد که یک Fitness tracker که ادامه دهنده مسیر موفق Galaxy Fit خواهد بود، معرفی می‌شود. البته در حال حاضر، اطلاعات دقیقی در مورد آن در دسترس نیست.

رفته رفته به روز موعود و زمان معرفی رسمی Galaxy Buds Live که بر اساس پیش‌بینی‌ها در ماه جولای خواهد بود، نزدیک می‌شویم. شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون این هدفون بی‌سیم در رسانه‌های خارجی مطرح می‌شود و این روزها با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی، تعداد این موارد بیشتر و بیشتر شده است. چند روز گذشته، شاهد درز تصویر جدیدی از Galaxy Buds Live در سه رنگ مختلف بودیم:

image

 

به نظر می‌رسد که گلکسی بادز لایو، آمده است تا جایگاه نسخه اورجینال، یعنی Galaxy Buds را بگیرد. گواهی جدید صادر شده، این محصول را یک پله به سمت نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی هل می‌دهد.

همان طور که اشاره شد، در کنار گلکسی بادز لایو شاهد معرفی یک محصول جدید در شاخه Fitness Tracker خواهیم بود که اطلاعات خاصی در مورد آن در دسترس نیست. صحبت‌هایی مبنی بر معرفی این دو گجت، پیش از رویداد رونمایی از گلکسی نوت 20 که در پنجم آگوست اتفاق می‌فاتد، به گوش می‌رسد. اما تا به این لحظه، هیچ کس از تاریخ دقیق رونمایی اطلاعی ندارد.

البته هر دو محصول یاد شده هنوز گاهی تأیید MIT را دریافت نکرده‌اند. گلکسی بادز لایو بر اساس شایعات با شماره ساخت SM-R180 همراه خواهد بود که پیش‌تر، این عنوان را برای لو رفتن تصاویر آن نیز شنیده بودیم.

image

 

یکی از اشخاص افشا کننده اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، به تازگی محصولی جدید حوزه Fitness Tracker ها را مشاهده کرده که موفق به دریافت گواهی تأیید FCC شده است. همچنین بر اساس مجوز Korean NRRA، این محصول با شماره ساخت SM-R220 همراه خواهد بود.

دریافت مجوزهای لازم، یک گام مهم در عرضه محصولات مختلف به حساب می‌آید. تصاویر رندر شده ز گلکسی بادز، اطلاعات خاصی در مورد سخت‌افزار یا قابلیت‌های آن در اختیار ما نمی‌گذارند. اما دست کم می‌توانیم به این موضوع پی ببریم که بدنه آن از جنس براق و درخشنده خواهد بود و ظاهر آن نیز به شکل لوبیا طراحی شده است.

این محصول در سه رنگ سفید، رزگلد و مشکی با کیس TWS در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. روی کیس شارژ این دستگاه، دو LED دیده می‌شود که احتمالا مرتبط با شارژ و ویژگی Pair شدن است. متأسفانه ابزار Fitness Tracker جدید هم اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و اطلاعاتی پیرامون آن در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)