خانهاخبار
گلکسی اس 20 لایت با اسنپدراگون 865 در گیک‌بنچ رویت شد

گلکسی اس 20 لایت با اسنپدراگون 865 در گیک‌بنچ رویت شد

تلفن هوشمند ارزان قیمت سامسونگ از سری گلکسی اس 20 به‌تازگی در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده و از عرضه دستگاه توانمندی خبر می‌دهد.
۱۳۹۹/۴/۲۴

سامسونگ در ماه ژانویه ۲۰۲۰ با بهره‌گیری از برند محبوب گلکسی اس ۱۰ تلفن هوشمند ارزان قیمتی به نام گلکسی اس ۱۰ لایت را معرفی کرد. حالا بر اساس گزارش‌ها بنچمارکی پیدا شده که می‌تواند به پیاده‌سازی استراتژی مشابهی برای عرضه موبایل ارزان‌تری از خانواده گلکسی اس ۲۰ اشاره داشته باشد.

بنچمارکی که از این گوشی به دست آمده چند ویژگی کلیدی موبایل مذکور از جمله چیپست آن را فاش می‌کند. پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که سامسونگ ممکن است دوباره از اسنپدراگون ۸۵۵ سال ۲۰۱۹ در گوشی‌های خود استفاده کند. با این حال، حالا در این بنچمارک نام اسنپدراگون ۸۶۵ را می‌بینیم.

در کنار این تراشه قدرتمند نسل پنجمی ۶ گیگابایت رم دیده می‌شود. متاسفانه در گیک‌بنچ اشاره‌ای به میزان حافظه داخلی این دستگاه نشده اما می‌توانیم حدس بزنیم که با حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه به همراه امکان استفاده از کارت microSD طرف باشیم. موبایل مذکور از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و قاعدتا امکان به‌روزرسانی به اندروید ۱۱ را خواهد داشت.

image

سری گلکسی اس ۲۰ در آمریکای شمالی و چین از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد و در سایر بازارهای بین‌المللی با اگزینوس ۹۹۰ به بازار می‌آید. این گوشی هم ظاهرا دو نسخه با شماره مدل‌های SM-G780 و SM-G781 دارد، اما فعلا مشخص نیست که مشابه مدل‌های پرچمدار در مناطق مختلف به تراشه‌های متفاوتی مجهز می‌شود یا نه.

پیش‌بینی شده که گلکسی اس ۲۰ لایت با نام گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن (Fan Edition) به بازار بیاید. این گوشی می‌تواند همزمان با گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی شده، یا مطابق گزارش‌های قبلی در اوایل سال ۲۰۲۱، همزمان با رویداد CES 2021، رونمایی شود. قیمت گلکسی اس ۱۰ لایت پارسال ۶۴۹ دلار بود و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که قیمت این دستگاه نیز مشابه مدل پارسالی اما احتمالا به‌خاطر پشتیبانی از 5G کمی گران‌تر خواهد بود.

وب‌سایت SamMobile چندی پیش فاش کرده بود که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن در رنگ‌های آبی، سفید و بنفش عرضه می‌شود. با این حال، هنوز برای اظهارنظر قطعی در این مورد زود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)