خانهاخبار
مرجع مجوزدهی از کاهش ظرفیت باتری سری آیفون 12 خبر داد

مرجع مجوزدهی از کاهش ظرفیت باتری سری آیفون 12 خبر داد

بر اساس تصاویری که از مجوز باتری سری آیفون 12 در اینترنت منتشر شده، ظاهرا ظرفیت باتری آیفون 12 نسبت به آیفون 11 کاهش یافته و این در حالی است که امسال شاهد پشتیبانی از 5G خواهیم بود.
۱۳۹۹/۴/۲۴

ظرفیت باتری سه مدل از خانواده آیفون ۱۲ در یک مرجع مجوزدهی فاش شده و اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داده که با برخی از گزارش‌های قبلی متفاوت است. به نظر می‌رسد که کوچک‌ترین عضو خانواده آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی از یک باتری ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند در صورت استفاده از فناوری 5G کمی نگران‌کننده باشد.

مطابق تصاویری که از مجوزهای آیفون ۱۲ در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده، ظرفیت باتری سه مدل جدید آیفون ظاهرا از قرار زیر است:

  • آیفون A2471 با باتری ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعتی
  • آیفون A2431 با باتری ۲۷۷۵ میلی آمپر ساعتی
  • آیفون A2466 با باتری ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعتی

نکته عجیب این است که در گزارش‌ها از عرضه چهار آیفون ۱۲ در سپتامبر سال جاری یاد شده، اما در این مرجع فقط سه آیفون دیده می‌شود. شاید دلیلش این باشد که ظرفیت باتری آیفون ۱۲ مکس ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی با هم یکسان است. در عین حال، این احتمال وجود دارد که آیفون چهارم یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس که گفته می‌شد ممکن است یک باتری بزرگ ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد، هنوز در این مرجع ثبت نشده است.

image

اگر اطلاعات موجود درست باشد، ظرفیت باتری سری آیفون ۱۲ به شکل عجیبی نسبت به سری آیفون ۱۱ کاهش پیدا کرده است. در ادامه برای مقایسه ظرفیت باتری اعضای خانواده آیفون ۱۱ را به شما یادآوری می‌کنیم:

  • آیفون ۱۱ با باتری ۳۱۱۰ میلی آمپر ساعتی
  • آیفون ۱۱ پرو با باتری ۳۰۴۶ میلی آمپر ساعتی
  • آیفون ۱۱ پرو مکس با باتری ۳۹۶۹ میلی آمپر ساعتی

فعلا مشخص نیست که این تغییر چه توجیهی دارد و چه نوع قابلیتی برای کاهش مصرف باتری سری آیفون ۱۲ در نظر گرفته شده است. فراموش نکنیم که فناوری 5G نسبت به 4G انرژی بیشتری مصرف می‌کند و مشخص نیست که یک باتری ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعتی چگونه و چقدر در برابر پشتیبانی از این فناوری دوام خواهد آورد.

نظر شما درباره ظرفیت‌های اعلام شده چیست؟ فکر می‌کنید اپل چه برنامه‌ای برای افزایش طول عمر باتری در نظر گرفته است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)