خانهاخبار
تریلر، تاریخ عرضه و هر آن‌چه درباره Assassin's Creed Valhalla می‌دانیم

تریلر، تاریخ عرضه و هر آن‌چه درباره Assassin's Creed Valhalla می‌دانیم

در حال حاضر اطلاعات جذابی درباره داستان، سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی جدید اساسینز کرید در دسترس است. یوبی‌سافت بالاخره دیشب تاریخ عرضه رسمی این بازی را اعلام کرد.
۱۳۹۹/۴/۲۵

یوبی‌سافت اولین بار در اوایل اردیبهشت امسال از نسخه جدید سری اساسینز کرید با نام Assassin's Creed Valhalla رونمایی کرد. این نسخه بازیکن را به عصر وایکینگ‌ها برده و او را در نقش شخصیتی به نام ایور (Eivor) قرار می‌دهد که مبارزی از نروژ است و می‌خواهد در سرزمین‌های انگلیسی اقامت‌گاه برپا کند. با این حال، طبیعی است که ساکسون‌ها در برابر او ساکت نخواهند نشست.

اساسینز کرید والهالا با تمرکز کمتر بر قابلیت‌های مخفی‌کاری ویژگی‌های جدیدی مثل یورش بر سرزمین‌های دشمن، مدیریت اقامت‌گاه و شخصی‌سازی‌های بیشتر را به ارمغان می‌آورد. به نظر می‌رسد این نسخه خون‌بارترین نسخه اساسینز کرید باشد. یوبی‌سافت شب گذشته بالاخره اولین تریلر گیم‌پلی رسمی از والهالا را منتشر و تاریخ عرضه این بازی را مشخص کرد.

در ادامه مطلب نگاهی به اطلاعات موجود از بازی Assassin's Creed Valhalla می‌اندازیم، و گیم‌پلی و تاریخ عرضه آن را با شما در میان می‌گذاریم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

اطلاعات موجود از Assassin's Creed Valhalla

image

کارگردان بازی، اشرف اسماعیل، چند ماه پیش اعلام کرده بود که صداپیشگان نسخه زن و مرد شخصیت اصلی بازی به‌ترتیب سیسیلی استنسپیل و مگنوس بون هستند. از آن‌جایی که یوبی‌سافت می‌خواهد المان‌های نقش‌آفرینی را در والهالا افزایش دهد، انتخاب دیالوگ‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

آقای اسماعیل در مصاحبه‌ای با BBC Click تایید کرده بود که بازی در قرن نهم رقم می‌خورد و بازیکنان را به نروژ و انگلستان خواهد برد. البته اکثر بخش‌های اکشن بازی در چهار قلمرو سرزمین انگلستان اتفاق می‌افتد. کارگردان بازی می‌گوید: «سرزمین نروژ به‌نوبه خود در بازی بسیار بزرگ است، اما انگلستان سرزمینی است که اکثر داستان بازی در آن اتفاق می‌افتد. در انگلستان چهار قلمرو به نام‌های نورتامبریا، ایست انگلیا، مرسیا و وسکس وجود دارد. [به‌علاوه] شهرهای بزرگی مثل وینچستر، لندن و یورک هم در بازی قرار داده شده‌اند.»

image

یوبی‌سافت تایید کرده که Assassin's Creed Valhalla حالت چندنفره ندارد و صرفا یک بازی تک‌نفره است. بازیکن در بازی Assassin's Creed Odyssey از یک عقاب برای گشت‌زنی در مناطق استفاده می‌کرد. در والهالا این عقاب با یک زاغ جایگزین شده که قابلیت‌های جدیدی را برای آن به ارمغان می‌آورد.

در اساسینز کرید والهالا امکان شکل دادن روابط عاشقانه وجود خواهد داشت، اما مشخص نیست که بازیکن می‌تواند با هر کسی خواست رابطه عاشقانه داشته باشد یا نه. همان طور که گفتیم، انتخاب‌ها در بازی نقش مهمی دارند. این انتخاب‌ها می‌توانند متحدان سیاسی، تاکتیک‌های مبارزاتی و مسیر داستان را مشخص کنند.

در اساسینز کرید والهالا اقامت‌گاهی خواهید داشت که می‌توانید منابع آن را از طریق یورش‌های خود افزایش دهید. با توسعه و رشد این اقامت‌گاه، می‌توانید برای آن ساختمان‌های جدید مثل آهنگری، سربازخانه و غیره بسازید. تمامی این بخش‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارند. بازیکن در ابتدا و حتی در طول بازی می‌تواند شخصیت خود را از بین کاراکتر مرد یا زن انتخاب کرده و بر روی آن شخصی‌سازی‌های گوناگونی مثل انتخاب حالت مو، تتو، ابزارهای جنگی یا آرایش‌های مختلف را اعمال کند. 

image

یوبی‌سافت در مورد داستان بازی می‌گوید Assassin's Creed Valhalla روایت‌گر داستان رئیس قبلیه‌ای به نام ایور است که گروهی از مردان شمالی را از دریای یخ‌زده شمال به سمت سرزمین‌های حاصل‌خیز انگلستان هدایت می‌کند. بازیکن باید آینده‌ای تازه را برای قبیله خود رقم بزند و با پشت سر گذاشتن مبارزات بی‌رحمانه دوران وایکینگ‌ها به مصاف دشمنانی برود که حالا از هر زمان دیگری بزرگ‌تر و قدرتمندتر شده‌اند.

همزمان با ورود وایکینگ‌ها به انگلستان مقاومت‌هایی از سوی ساکسون‌ها از جمله شاه آلفرد از وسکس آغاز می‌شود. آلفرد وایکینگ‌ها را کافر می‌خواند و به دنبال فرمان‌روایی مطلق بر انگلستان متمدن است. وظیفه ایور این است که با وجود تمام تهدیدها و خطرات امنیت قبلیه خود را حفظ کرده و والهالا در دسترس نگه دارد.

تریلر گیم‌پلی Assassin's Creed Valhalla

image

یوبی‌سافت قبلا در رویدادهای مختلفی از تریلرهای اساسینز کرید والهالا رونمایی کرده بود، اما تاکنون به‌طور رسمی تریلر گیم‌پلی این بازی را ندیده بودیم. این شرکت قبلا تریلری را تحت عنوان تریلر گیم‌پلی منتشر کرد که به هیچ عنوان شباهتی به تریلرهای گیم‌پلی نداشت.

با این حال، دیشب اولین تریلر گیم‌پلی رسمی از اساسینز کرید والهالا منتشر شد تا سیستم مبارزات، روش‌های مخفی‌کاری و گشت و گذار در دنیای این بازی را به ما نشان دهد. در مجموع به نظر می‌رسد که والهالا عنوانی شبیه اسکایریم است که حال و هوای وایکینگی و انگلیسی پیدا کرده است. همان طور که پیداست، در این بازی اثر کمتری از سیستم معروف مخفی‌کاری اساسینز کرید دیده می‌شود و با توجه به خلق و خوی وایکنیگ‌ها تمرکز آن بیشتر روی مبارزات رودررو است.

این بازی در مقایسه با دو نسخه قبلی اساسینز کرید یعنی Origins و Odyssey که در سرزمین‌های آفتابی و پرنور روایت می‌شدند، فضای تاریک‌تر، سردتر، خشن‌تر و رازآلودتری دارد. البته که در انگلستان شاهد سرزمین‌های سرسبزتری خواهیم بود و حتی می‌توانیم از نزدیک مکان‌های معروفی مثل استون‌هنج را ببینیم.

در ادامه می‌توانید اولین گیم‌پلی رسمی از بازی Assassin's Creed Valhalla را مشاهده کنید:

 

تاریخ عرضه Assassin's Creed Valhalla

پیش‌تر اعلام شده بود که نسخه جدید اساسینز کرید در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰، یعنی همزمان با عرضه نسل جدید کنسول‌ها، منتشر می‌شود. دیشب یوبی‌سافت اعلام کرد که اساسینز کرید والهالا در تاریخ ۲۷ آبان ۹۹ به بازار می‌آید. این نسخه به‌صورت همزمان برای کنسول‌های فعلی و نسل بعد در دسترس قرار می‌گیرد و در سرویس اسمارت دلیوری مایکروسافت قرار دارد؛ یعنی اگر آن را بر روی ایکس باکس وان خریداری کنید، به رایگان می‌توانید بازی را در ایکس باکس سری ایکس نیز تجربه نمایید. علاوه بر این، می‌توانید این بازی را بر روی PC یا سرویس استریم استیدیا نیز تجربه کنید.

image

بازی اساسینز کرید والهالا در چهار نسخه استاندارد، گلد، التیمیت و کالکتور عرضه می‌شود. نسخه گلد شامل بازی استاندارد و Season Pass است. نسخه التیمیت شامل بازی استاندارد، سیزن پس و امکانی است که به بازیکن اجازه شخصی‌سازی‌های ویژه ابزارهای جنگی، اقامت‌گاه و کشتی‌ها را می‌دهد. نسخه کالکتور شامل بازی استاندارد، سیزن پس، آلتیمیت پک و اکشن فیگور نسخه زن ایور و کشتی او، کیس کالکتوری، استیل‌بوکی با طرح‌های منحصر به فرد، مجسمه ۵ سانتی‌متری نسخه مرد ایور و موسیقی متن بازی است.

image

کسانی که Assassin's Creed Valhalla را پیش‌خرید کنند، در زمان عرضه از ماموریت اضافه‌ای به نام The Way of The Berserker بهره‌مند خواهند شد. این ماموریت بازیکن را وارد ماجرای مبارزی افسانه‌ای از سرزمین‌های نورس می‌کند تا با داستان انتقام‌جویانه او همراه شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)