خانهاخبار
آيا اپلیکیشنی دیگر از سوی اپل برای ویندوز عرضه خواهد شد؟

آيا اپلیکیشنی دیگر از سوی اپل برای ویندوز عرضه خواهد شد؟

به نظر می‌رسد که اپل در حال تولید اپلیکیشنی جدید برای ویندزو است.
۱۳۹۹/۴/۲۳

بر خلاف مایکروسافت که حدودا 90 اپلیکیشن برای اپ استور اپل طراحی و تولید کرده است، اما کوپرتینویی‌ها در حال حاضر تنها دو اپلیکیشن را برای ویندوز ارائه کرده‌اند:

  • iTunes
  • iCloud

بر اساس توییت جدیدی که توسط شخصی با نام کاربری Alumia ارسال شده، ظاهرا باید انتظار ارائه اپلیکیشنی جدید از سوی اپل را داشته باشیم.

البته متأسفانه تا به این لحظه، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این اپلیکیشن عنوان نشده است. اما دو گزینه زیر، شانس زیادی برای ارائه خواهند داشت:

  • Apple Music
  • Apple TV Plus

از میان دو مورد یاد شده، سرویس اپل تی وی پلاس شانس بیشتری خواهد داشت. چرا که سرویس اپل موزیک در حال حاضر زیر مجموعه نرم‌افزار آیتونز به حساب آمده و از این طریق در دسترس کاربران ویندوز قرار گرفته است. البته احتمالا در آینده نزدیک، شاهد حذف آیتونز برای ویندوز نیز خواهیم بود.

image

 

سرویس اپل تی وی پلاس از نوامبر سال 2019 میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت و به کمک آن، شما می‌توانید با پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه، از خدمات آن شامل تماشای فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا بهره‌مند شوید. کوپرتینویی‌ها در تلاش هستند تا پلتفرم اپل تی وی پلاس را تا آن جا که امکان دارد گسترش داده و برای شروع، احتمالا از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ این مورد را آغاز نمایند.

به دنبال ارائه اپلیکیشن Amazon Prime Video برای ویندوز، به نظر می‌رسد که عزم اپل برای عرضه اپلیکیشن اپل تی وی پلاس برای این پلتفرم جهانی بیش از پیش جزم شده باشد. مطمئنا کوپرتینویی‌ها نمی‌خواهند تا بازار فیلم و سریال را میان طرفداران خود از دست دهند و احتمالا در آینده نه چندان دور، اپلیکیشن مربوطه را در فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت خواهیم دید و علاقمندان می‌توانند با دانلود، نصب و پرداخت اشتراک دلخواه، به این سرویس دسترسی داشته باشند.

به نظر شما، آیا اپلیکیشن دیگری نسبت به اپل موزیک یا اپل تی وی پلاس، حق تقدمی برای ارائه روی فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت را خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)