خانهاخبار
گلکسی نوت ۲۰ با پردازنده‌ی اگزینوس ۹۹۰ راهی بازار می‌شود

گلکسی نوت ۲۰ با پردازنده‌ی اگزینوس ۹۹۰ راهی بازار می‌شود

سری گلگسی نوت ۲۰ با تراشه اگزینوس برای آفریقا، اروپا و خاورمیانه عرضه می‌شود
۱۳۹۹/۴/۲۳

تلفن‌های پرچمدار سامسونگ معمولا با دونوع پردازنده معرفی و روانه بازار می‌شوند. محصولاتی که از پردازنده‌ی اسنپدراگون بهره می‌برند، در چین، آمریکا و کره جنوبی فروخته می‌شوند و گوشی ‌های مجهز به تراشه‌ی اگزینوس در اروپا، آفریقا و خاور میانه عرضه می‌شوند. سری نوت ۲۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خون رسان رگ‌های گلکسی نوت ۲۰، تراشه‌ی تازه نفس اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است،  در حالی که تا چندی پیش گفته می‌شد نسخه‌ی دیگر از اگزینوس ۹۹۲ بهره می‌برد، اما اکنون مشخص شده که این خبر نادرست است. افشاگر معروف یعنی Ice Universe اعلام کرده که سری نوت ۲۰ از پردازنده‌ی اگزینوس ۹۹۲ استفاده نمی‌کند و در عوض از همان تراشه‌ی سری اس ۲۰ یعنی اگزینوس ۹۹۰ بهره می‌برد. توییت وی توسط Max Weinbach از XDA-Developers تایید شده و او نیز در توییتی اعلام کرده که هیچ اثری از پردازنده‌ جدید و قدرتمندتر در فرم‌ور سیستم عامل جدید مشاهده نشده است.

image

قطعا این خبر برای کاربران بازار‌های هدف اگزینوس ناامید کننده خواهد بود، چرا که این تراشه یارای رقابت با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را ندارد. مقایسه‌های موجود بین اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ اختلاف فاحشی را بین این دو و در بخش گرافیک نشان می‌داد و حالا قطعا این اختلاف با پردازنده‌ی به‌روزتر ۸۶۵ پلاس، بیشتر هم خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hoseiwn13

۱۳۹۹/۴/۲۴
سلام وقت بخیر
بطور قطعی ppi گوشی های سری نوت 20 معلوم شده؟