خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئویی از طرح مفهومی آیفون 12

تماشا کنید: ویدئویی از طرح مفهومی آیفون 12

در این مطلب می‌‌خواهیم ویدئویی را ببینیم که به آیفون 12 اپل شباهت بسیار زیادی دارد.
۱۳۹۹/۴/۲۳

همان طور که می‌دانید، چند ماه تا معرفی آیفون 12 اپل باقی مانده است و طرفداران این برند، صبر و توان خود را از دست داده‌اند. احتمالا در آیفون 2020 شاهد تغییراتی باشیم که پیش‌تر روی آن ها برنامه ریزی شده است.

از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد که خانواده آیفون 12 در چهار مدل جداگانه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. با نگاهی به ویدئویی که در این مطلب آمده، می‌توانیم با مدل ابتدایی آیفون‌های 2020 آشنا شویم و برخی مشخصات آن را با هم مرور کنیم.

از آن جایی که شایعات مختلفی در مورد آیفون 12 مطرح شده که برخی از آن ها با یکدیگر نقاط مشترکی را دارند، لذا طراح این طرح مفهومی از این شایعات الهام گرفته و کانسپتی را به وجود آورده که به نظر می‌رسد شباهت زیادی به مدل اصلی محصولی داشته باشد که احتمالا شهریور ماه به دنیای تکنولوژی معرفی شود. در این ویدئو شاهد آیفون 12 با لبه‌هایی تخت و دوربین دوگانه هستیم. طبق مشخصاتی که در این ویدئو آمده است، مدل ابتدایی خانواده 2020 آیفون به لنز اولترا واید، فلاش True Tone و قابلیت Slow Sync مجهز است.

حاشیه‌های اطراف نمایشگر همان طور که می‌بینید، به کمترین حالت خود رسیده است. همچنین بریدگی بالای نمایشگر که با نام ناچ از آن یاد می‌شود، بسیار کوچک‌تر از نسخه‌های قبلی شده است. در این فایل ویدئویی، رنگ بندی آیفون 12 نیز به نمایش گذاشته شده که شاهد 7 رنگ مختلف هستیم و تمامی آن ها، از قابلیت شارژ معکوس بی سیم (Reverse Wireless Charging) بهره می‌برند.

 

در این کانسپت ویدئویی، نمایشگر آیفون 12 معادل 5.4 اینچ و مدل مکس که در این ویدئو از آن یاد می‌شود، 6.1 اینچ است. برای بررسی بیشتر مشخصات و مشاهده زبان طراحی این محصول، پیشنهاد می‌کنیم که ویدئو را با دقت تماشا کنید.

انتظارها از کمپانی اپل برای آیفونی که در سال جاری میلادی (2020) معرفی خواهد شد، بسیار بالا رفته است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی برای این محصول در آینده نزدیک خواهد افتاد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۴/۲۳
ظاهراً اپل سرِ عقل آمده و اون طراحیِ اصیـل خودش رو مجدداً احیاء کرده????????
این اپل(با لبه‌های تخت) دوسداشتنی خواهد بود و واقعاً حق دارند که زیر آفتاب سوزان ماسك به دهن براش صف بکشن? عرق‌گیر هم باید بزنن?