خانهاخبار
رندرهای کامل وان پلاس نورد فاش شد

رندرهای کامل وان پلاس نورد فاش شد

طرح‌های وان پلاس نورد شکل کامل گوشی را نشان می‌دهد
۱۳۹۹/۴/۲۲

ایوان بلس افشاگر معروف، تصویر سه قاب از گوشی میان رده‌ی وان پلاس یعنی نورد را منتشر کرده است. این تصویرها از سازنده‌‌های لوازم جانبی است که توسط حساب‌های کاربری  Camilla، Finsta و Zack Nelson منتشر شده است. وان پلاس نورد قرار است در تاریخ ۱۲ ژوئیه معرفی شود. پیش از این، این برند از طریق مصاحبه‌های تبلیعاتی و سریال ۴ قسمتی خود در تلویزیون اینستاگرام، ویژگی‌های این گوشی را فاش کرده بود. حال به نظرمی‌رسد که با ایوان بلس همکاری داشته و رندرهای این گوشی میان رده منتشر شده است.

بلس طرح‌های وان پلاس نورد را بایک قاب شفاف در اختیار کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار داده است. رنگ خاکستری طرح‌های عرضه شده‌ی این
گوشی، شبیه نمونه‌های این برند که در تبلیغ آمازون هند استفاده می‌شود، است و همین طور یک فیلم تبلیغاتی در اینستاگرام نیز دارد. دوربین چهارگانه‌ی گوشی وان پلاس، شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با OIS، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است که به صورت عمودی در گوشه‌ی سمت چپ چیده شده‌اند. ظاهر گوشی جدید وان پلاس، طراحی‌های ریلمی را به ذهن متبادر می‌کند و همچنین در پنل جلویی نیز از یک صفحه نمایش امولد با حفره‌ی دوربین دوگانه درون آن بهره می‌برد که گوشی ریلمی ایکس ۵۰ پرو را یادآوری می‌کند.

image

البته این یادآوری کاملا منطقی است، چرا که برند ریلمی خواهر وان پلاس محسوب می‌شود و هردو منابع خود را از اوپو دریافت می‌کنند که خواهر دیگر آن است و همگی تحت مالکیت BBK Electronics قرار دارند. یکی از رندرها متن JerryRigEveryThing را روی قسمت باتری نشان می‌دهد، پایین گوشی بلندگوها و درگاه USB-C جاخوش کرده و میکروفون اولیه و محفظه‌ی سیم کارت قرار دارند. طرح پنل جلویی نشان می‌دهد خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیست و یک میکروفون ثانویه نیز در بالای آن جایگذاری شده است.

در مورد کلیدهای سخت افزاری این گوشی نیز باید گفت که دکمه‌ی روشن/خاموش زیر دکمه‌ی کشویی بی‌صدا و در سمت راست قرار دارد. همچنین کلیدهای کم و زیاد کردن صدا نیز در سمت چپ گوشی خودنمایی می‌کنند. در پشت و کنار گوشی هیچ اثری از سنسور اثر انگشت دیده نمی‌شود و احتمالا در زیر صفحه نمایش قرار دارد. قلب تپنده‌ی وان پلاس نورد، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ جی است که قرار است با پرچمداران مقرون به صرفه‌ی سال گذشته مثل  Redmi K20 Pro و ریلمی ایکس ۲ پرو در هند به رقابت بپردازد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میلاد

۱۳۹۹/۴/۲۲
رقیب این گوشی از سامسونگ میتونه نسل جدید A71 یعنی A72 باشه .