خانهاخبار
پردازنده مدل گلوبال گلکسی نوت 20 سامسونگ مشخص شد

پردازنده مدل گلوبال گلکسی نوت 20 سامسونگ مشخص شد

بر اساس پیش بینی تحلیل گران، پردازنده مدل گلوبال Galaxy Note 20 مشخص شد.
۱۳۹۹/۴/۲۲

رفته رفته به مرداد ماه و موعد معرفی فبلت آینده سامسونگ با نام گلکسی نوت 20 نزدیک می‌شویم و همین موضوع باعث می‌شود تا اخبار و حواشی پیرامون این محصول به مرور زمان افزایش پیدا کند. امروز در رسانه‌های خبری، شاهد مشخص شدن پردازنده مدل گلوبال این محصول بودیم. 

پیش از این مشخص شده بود که گلکسی نوت 20 در کشورهای آمریکا و کانادا با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس عرضه می‌شود و برای سایر مناطق، محصولی با چیپست اگزینوس 992 در نظر گرفته شده است. اما امروز خبری منتشر شد که در آن چنین عنوان شده بود: مدل گلوبال گلکسی نوت 20 با پردازنده Exynos 990 همراه است و خبری از نسخه جدید آن، یعنی اگزینوس 992 نیست.

این موضوع توسط آقای مکس وینباخ، یکی از افشاگران سرشناس اسراس شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در توییتر مطرح شده است:

image

 

متن پیام وی به شرح زیر است:

در حال حاضر در فرمورهایی که در دسترس من قرار گرفته، هیچ منبعی در مورد چیپست جدید گلکسی نوت 20، غیر از اسنپدراگون 865 پلاس مشاهده نمی‌شود.

به همین دلیل به نظر من، چیپست اگزینوس 990 در مدل گلوبال گلکسی نوت 20 و مدل اولترا آن قرار خواهد گرفت.

اگر چنین مدرکی برای شما کافی نیست، آقای وینباخ لیستی از پردازنده‌هایی که رابط کاربری One UI 2.5 از آن ها پشتیبانی می‌کند را نیز منتشر کرده است. اگر با این موضوع ناشناخته هستید، باید بدانید که One UI نام رابط کاربری محصولات سامسونگ است که نسخه 2.5 آن، به همراه محصولاتی که ماه آینده روانه بازار می‌شوند، به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

image

 

اگر به این لیست نگاه کنید، متوجه می‌شوید که هیچ گونه اشاره مستقیم یا غیر مستقیم به Exynos 922 نشده است. به همین دلیل پیش بینی می‌شود که چیپست یاد شده، روی سری گلکسی نوت 20 قرار نگیرد و احتمالا برای محصولات آینده سامسونگ ذخیره خواهد ماند. پیش از این در رسانه‌های خبری گزارش شده بود که تولید انبوه اگزینوس 922 از ماه آگوست آغاز خواهد شد و این دقیقا همان تاریخی است که گلکسی نوت 20 به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود. آیا عدم استفاده از این چیپست جدید، عقب ماندن ساموسنگ از زمان تولید این پردازنده است؟

image

 

اما باید تا ماه آینده و رویداد Unpacked سامسونگ منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی در نهایت می‌افتد؟ آیا مسئولان این برند کره‌ای طرفداران گلکسی نوت 20 را سورپرایز خواهند کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۹/۴/۲۳
دیگه سمت سامسونگ نمی روم و صد در صد به آیفون کوچ میکنم چون چی پست بهتری داره در صورتی که اگزینوس آشغال هست بسیار داغ میکنه

محمد

۱۳۹۹/۴/۲۲
خدید سامسونگ یعنی حماقت، من کا دیگه پشت دستمو داغ کردم به آشغالای سامسونگ پول بدم، سه تا گوشی اخیرم همشون از سامسونگ بودن و و بی ثباتی تو کارکرد و لگ هم ویژگی همشون بوده

مجتبی

۱۳۹۹/۴/۲۲
اگزینوس در حقیقت مدل توسعه یافته نسل قبلی اسنپدرگون بوده