خانهاخبار
تصاویر زنده گلکسی تب +S7 و رندر جدید گلکسی تب S7 لو رفت

تصاویر زنده گلکسی تب +S7 و رندر جدید گلکسی تب S7 لو رفت

در دو گزارش جدید ابتدا نگاهی به تصاویر زنده مدل پلاس گلکسی تب S7 می‌اندازیم و بعد به سراغ رندر جدیدی از مدل عادی این تبلت پرچمدار می‌رویم.
۱۳۹۹/۴/۲۱

خانواده تبلت‌های گلکسی تب S7 از چند هفته قبل در دنیای شایعات حاضر شده بود و حالا تقریبا می‌دانیم که با چه محصولاتی روبرو خواهیم بود. اما در جدیدترین گزارش که از یک پایگاه داده کره‌ای به دست آمده می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به طراحی جلو و عقب گلکسی تب S7 پلاس داشته باشیم.

همان طور که می‌بینید، این تبلت ابعاد بسیار بزرگی دارد و طول و عرض آن تقریبا به ۲۸۰ در ۱۸۵ میلی‌متر می‌رسد. گلکسی تب S6 با ابعاد ۲۴۴ در ۱۵۹ میلی‌متر وارد بازار شده بود. گفته می‌شود که S7 پلاس نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع امولد خواهد داشت. در تصویر زیر پیداست که جایگاه دوربین سلفی تغییری نکرده و همچنان در مرکز حاشیه کناری قرار دارد.

image

در پشت گلکسی تب S7 پلاس قابی ساده با برند AKG را می‌بینیم که در لبه آن نواری برای میزبانی از دوربین سلفی دوگانه و فلش LED قرار دارد. این نوار همچنین برای قلم S Pen استفاده می‌شود. علاوه بر تصاویر موجود، در پایگاه داده یادشده دو شماره مدل SM-T975N و SM-T976N وجود دارد که احتمالا مربوط به مدل‌های LTE و 5G این دستگاه است.

image

در خبری دیگر افشاگر معروف، ایوان بلس، رندری از مدل عادی گلکسی تب S7 را منتشر کرده که شباهت ظاهری این مدل به مدل پلاس S7 را نشان می‌دهد. مطابق گزارش‌های قبلی انتظار داریم که خانواده تب S7 از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. این دو تبلت احتمالا نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهند داشت و با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.5 عرضه می‌شوند. شنیده‌ها حاکی از آن است که گلکسی تب S7 یک باتری ۷۷۶۰ میلی آمپر ساعتی و گلکسی تب S7 پلاس یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)