خانهاخبار
تفاوت ابعاد خانواده آیفون 12 با محصولات پیشین مشخص شد

تفاوت ابعاد خانواده آیفون 12 با محصولات پیشین مشخص شد

آیفون 12 در سه یا چهار مدل مختلف در پاییز امسال رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۲۱

همان طور که در خبرها خوانده‌اید، اپل در نظر دارد تا خانواده آیفون 12 را در فصل پاییز سال جاری میلادی (2020) به دنیای تکنولوژی معرفی کند. این محصولات در سه سایز مختلف با نمایشگرهای 5.4، 6.1 و 6.7 اینچی عرضه خواهد شد که ظاهرا سایز 6.1 اینچی، کاملا با ابعاد و اندازه‌های آیفون 11 سازگار خواهد بود.

اما در تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم، تصاویری از خانواده آیفون 12 در کنار دیگر محصولات اپل منتشر شد که سایز و ابعاد آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده است. افرادی که به مدل‌های کوچک علاقمند هستند، باید خوشحال باشند که مدل 5.4 اینچی تا حدی به مدل اصلی آیفون SE شباهت خواهد داشت و به این ترتیب، کار کردن با آن در حالت یک دست آسان خواهد بود.

image

 

خوشبختانه وب سایت Mac Rumors با دسترسی به مدل‌های پیش ساخته خانواده آیفون 12 و قرار دادن آن‌ها در کنار مدل‌های موجود، توانسته سایز و ابعاد اصلی این محصولات را با آیفون‌های قدیمی‌تر مقایسه نماید.

image

 

با کنار هم قرار دادن تصاویر این محصولات، متوجه تفاوت‌های آن‌ها در سایز و ابعاد می‌شویم. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که آیفون 10 دقیقا با سایز آیفون 11 پرو هماهنگ است و آیفون 10R نیز از نظر ابعاد، کاملا به آیفون 11 و مدل 6.1 اینچی آیفون 12 شباهت دارد و به همین دلیل، در تصویر بالا نامی از آن‌ها برده نشده است.

image

اما در خبر تکمیلی که امروز منتشر شده، بر خلاف آن که گفته می‌شد مدل 6.1 اینچی آيفون 12 با مدل 6.1 اینچی آیفون 11 از نظر ابعاد یکی خواهد بود، اما در تصویر زیر می‌بینیم که چنین نیست و مدل 2020 این محصول، کمی کوچک تر خواهد بود.

رفته رفته با نزدیک شدن به موعد رونمایی از آیفون 12 و داغ‌تر شدن اخبار و حواشی پیرامون مدل‌های جدید، مطمئنا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری خواهیم بود. پس همواره با جی اس ام همراه باشید تا در جریان اخبار روز دنیای تکنولوژی قرار گیرید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)