خانهاخبار
گوشی هوآوی میت 40 به صفحه نمایش خمیده مجهز خواهد شد

گوشی هوآوی میت 40 به صفحه نمایش خمیده مجهز خواهد شد

هوآوی قرار است در ماه سپتامبر یا اکتبر از سری پرچمدارهای جدید خود یعنی میت 40 پرده بردارد
۱۳۹۹/۴/۲۱

هوآوی قرار است در ماه سپتامبر یا اکتبر از سری پرچمدارهای جدید خود یعنی میت 40 پرده بردارد. این سری شامل دوم مدل خواهد شد که عبارتند از مدل استاندارد که با نام Mate 40 شناخته می‌شود و یک مدل پیشرفته که Mate 40 Pro نام دارد. با توجه به سوابق گذشته مدل استاندارد همیشه از نمایشگر تخت استفاده می‌کرده است اما با توجه به تصاویر جدید فاش شده، به نظر می‌رسد گوشی هوآوی میت 40 از نمایشگری با کناره‌هایی خمیده بهره خواهد برد.

یک افشاگر چینی تصویری از محافظ نمایشگری را به اشتراک گذاشته که برای گوشی میت 40 طراحی شده است. در این تصویر به وضوح مشخص است که کناره‌های نمایشگر به صورت خمیده تولید خواهد شد. یک افشاکننده دیگر نیز اطلاع داده که خمیدگی این نمایشگر در حد و اندازه‌های گوشی‌های سامسونگ نخواهد بود و خمیدگی آن همانند گوشی آنر 30 پرو است که از صفحه نمایش 6.57 اینچی امولد استفاده می‌کند و دوربین سلفی در آن به صورت پانچ شده قرار دارد.

image



اندازه دقیق صفحه نمایش گوشی میت 40 کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال انتظار می‌رود از پنل OLED به همراه اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر در آن به کار گرفته شود. برخی از شایعه‌ها نیز به این اشاره دارند که امکان پیشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتز به آن اضافه خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی میت 40 می‌توان به پردازنده 5 نانومتری Kirin 1020 اشاره کرد.
طبق اخباری که به گوش می‌رسد سری میت 40 از دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی استفاده خواهد کرد و امکان دارد این دوربین به تکنولوژی 9P مجزا باشد. اسکنر تشخیص چهره سه بعدی نیز به احتمال بسیار تنها در مدل پرو حضور پیدا خواهد کرد که از آن می‌توان در برخی از خرید بهره برد.
همچنین شایعاتی وجود دارد که در مراسم معارفه این سری، از داک Matestation برای گوشی‌های میت 40 نیز رونمایی شود. به موارد فوق می‌توان پیشتیبانی از تکنولوژی شارژ  سریع 66 واتی رو نیز افزود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)