خانهاخبار
فایل مشخصات فنی وان پلاس نورد لو رفت

فایل مشخصات فنی وان پلاس نورد لو رفت

در تصویری که به‌تازگی به سطح اینترنت راه پیدا کرده، فایل ارائه وان پلاس نورد را می‌بینیم که در آن به مشخصات فنی میان‌رده جدید این شرکت اشاره شده است.
۱۳۹۹/۴/۲۱

افشاگر معروف، ایوان بلس، با انتشار تصاویری از فایل ارائه وان پلاس نورد در صفحه توئیتر خود مشخصات فنی میان‌رده جدید این شرکت را با ما در میان گذاشته است. وان پلاس پیش‌تر تایید کرده بود که اسنپدراگون 765G چیپست وان پلاس نورد خواهد بود، اما حالا می‌دانیم که این گوشی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

وان پلاس همچنین گفته بود که نورد از پنل امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره‌مند خواهد شد. حالا در برگ مشخصات این دستگاه آمده که اندازه این نمایشگر ۶.۴۴ اینچ و تراکم پیکسل آن ۴۰۸ پیکسل بر هر اینچ خواهد بود. زیر این پنل حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد تا وظیفه احراز هویت را انجام دهد.

image

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که وان پلاس نورد در مجموع ۶ لنز دوربین خواهد داشت که دو تا در جلو و چهار تا در قاب عقب تعبیه می‌شوند. در بخش سلفی شاهد حضور یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای خواهیم بود. در قاب عقب اما یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی با دیافراگم f/.175 و لرزشگیر نوری، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای، یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

انرژی وان پلاس نورد از یک باتری ۴۱۱۵ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. وزن این گوشی ۱۸۵ گرم است و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. میان‌رده وان پلاس در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری عرضه می‌شود و از بلوتوث ۵.۱، ان‌اف‌سی و وای‌فای 2x2 MIMO نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)