خانهاخبار
رندر باکیفیت گلکسی بادز لایو رنگ‌ها و کیس شارژر آن را نشان می‌دهد

رندر باکیفیت گلکسی بادز لایو رنگ‌ها و کیس شارژر آن را نشان می‌دهد

ایرباد بیسیم آتی سامسونگ با نام گلکسی بادز لایو از هر زمان دیگری به رونمایی نزدیک‌تر شده و حالا رندرهای جدیدی از آن به سطح اینترنت راه یافته که خود دستگاه و کیس شارژر آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۴/۲۱

انتظار داریم که سامسونگ همراه با ساعت هوشمند جدید خود از ایرفون بیسیم جدیدی به نام Galaxy Buds Live نیز رونمایی کند. این ایرباد تفاوت‌های زیادی با گلکسی بادز پلاس دارد و با یک نگاه می‌توانید به این تغییرات پی ببرید. به‌تازگی رندری با کیفیت بالا از این محصول منتظر شده که گلکسی بادز لایو را با کیس شارژر آن نشان می‌دهد.

افشاگر معروف، ایوان بلس، در صفحه توئیتر خود دو تصویر جدید از گلکسی بادز لایو منتشر کرده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همان طور که انتظار می‌رفت ظاهر این دستگاه شبیه لوبیاست و روی آن شبکه‌ای قرار گرفته که می‌تواند نقش بلندگو را بازی کند.

image

علاوه بر این، دو حفره متفاوت در نیمه بالایی و پایین گوشی‌ها قرار گرفته که احتمالا مربوط به میکروفن است و برای تماس‌ها یا دریافت فرمان‌های صوتی به کار می‌رود. گلکسی بادز لایو سری سیلیکونی ندارد و به‌صورت آزاد درون گوش قرار می‌گیرد. در تصویر امروز گوشی‌ها را در سه رنگ سفید، مشکی و برنزی مشاهده می‌کنید.

کیس شارژر این محصول شبیه مربعی با گوشه‌های گرد به نظر می‌رسد و در محل هر گوشی دو حفره دارد که پین بادز لایو در آن قرار گرفته و شارژ می‌شود. این کیس احتمالا مجهز به آهنربا خواهد بود تا بتواند گوشی‌ها را درون خود نگه دارد. رنگ کیس‌ها هم مثل خود گوشی‌ها در سه نوع سفید، مشکی و برنزی در نظر گرفته شده است.

image

گلکسی بادز لایو به‌تازگی از مرجع FCC مجوز گرفته و این اتفاق می‌تواند به معنای عرضه قریب‌الوقوع آن باشد. در شایعات گفته شده که ساعت هوشمند سامسونگ در تاریخ ۲۲ ژوئیه مصادف با ۱ مرداد معرفی می‌شود و احتمالا گلکسی بادز لایو هم همراه آن معرفی خواهد شد. اندازه هر گوشی این ایرباد ۲۶ در ۱۵ در ۱۴ میلی‌متر و وزن آن ۵ گرم است. گفته می‌شود که گلکسی بادز لایو می‌تواند قیمتی در حدود ۱۴۰ دلار داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)