خانهاخبار
گوشی Vivo iQOO Z1x 5G با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

گوشی Vivo iQOO Z1x 5G با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

تلفن هوشمند جدید زیربرند ویوو با کمک چیپست اسنپدراگون 765G فناوری 5G را برای موبایلی به ارمغان آورده که نمایشگری 120 هرتزی و قیمتی باورنکردنی دارد.
۱۳۹۹/۴/۲۱

تلفن هوشمند vivo iQOO Z1x سرانجام رسما معرفی شد. این گوشی دقیقا همان چیزی است که انتظارش را داشتیم، اما با قیمتی که کمتر کسی تصورش را می‌کرد. تلفن مذکور با پردازنده 5G، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با قیمتی حدود ۲۳۰ دلار در چین به بازار می‌آید. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

موبایل جدید زیربرند ویوو از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و در چهار مدل حافظه با ۶ + ۶۴ گیگ، ۶ + ۱۲۸ گیگ، ۸ + ۱۲۸ گیگ یا ۸ + ۲۵۶ گیگ رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود. رم این گوشی از نوع LPDDR4x و حافظه داخلی آن از نوع UFS 2.1 است.

image

iQOO Z1x نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD دارد که نسبت تصویر آن ۲۰:۹ است. در گوشه بالای سمت راست این صفحه حفره‌ای قرار گرفته که از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در قاب عقب هم دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با EIS، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

حسگر اثر انگشت این گوشی در سمت راست بدنه قرار دارد در حالی که در پایین درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را می‌بینیم. از دیگر ویژگی‌های ارتباطی iQOO Z1x می‌توانیم به 4G VoLTE دوگانه، 5G، وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ اشاره کنیم. این تلفن هوشمند از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

iQOO Z1x کانال خنک‌سازی ۸۵ میلی‌متری دارد و از صفحه گرافیتی 1000 sq.mm برای کاهش دما کمک می‌گیرد. این گوشی همچنین به قابلیتی نرم‌افزاری به نام کولینگ توربو مجهز است که باعث کاهش هرچه بیشتر دما می‌شود. ویوو می‌گوید با این کارها توانسته دما را تا ۱۰ درجه سلسیوس پایین بیاورد و از قطعات داخلی دستگاه محافظت کند.

گوشی iQOO Z1x در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود. همان طور که گفتیم قیمت پایه این گوشی ۲۳۰ دلار است و تا مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی به حدود ۳۳۰ دلار می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)