خانهاخبار
اپل دومین نسخه بتا مک او اس توسعه دهندگان را منتشر کرد

اپل دومین نسخه بتا مک او اس توسعه دهندگان را منتشر کرد

روز گذشته اپل دومین نسخه از MacOS 11 Big Sur را برای توسعه دهندگان عرضه کرد
۱۳۹۹/۴/۲۰

علاوه بر دومین نسخه‌ی بتا Watch OS 7 و iOS 14، اکنون دومین نسخه‌ی بتا توسعه دهندگان مک او اس بیگ سر نیز عرضه شده است. این اتفاق به فاصله‌ی دو هفته پس از معرفی سیستم عامل جدید مک در کنفرانس WWDC، رخ داده است.

این به‌روزرسانی جدید را می‌توان با رفتن به بخش تنظیمات و بررسی به‌روزرسانی‌ها مشاهده و دریافت کرد. به گفته‌ی اپل نسخه‌ی عمومی بتا مک او اس  Big Sur، طی ماه جاری میلادی برای کاربران منتشر خواهد شد. با این حال سیستم عامل جدید فقط در دسترس توسعه دهندگان قرار دارد. به‌روزرسانی این سیستم عامل جدید تا پاییز کامل نخواهد شد، بنابراین کاربران باید انتظار برخی مشکلات و عدم پایداری را داشته باشند.

image

مک او اس بیگ سر، یک به‌روزرسانی گسترده برای مک محسوب می‌شود که رابط کاربری کاملا باز طراحی شده است و برنامه‌ی جدید پیام‌ها، کنترل سنتر کاملا جدید، مرکز اعلان‌ها یا نوتیفیکیشن سنتر و برخی موارد دیگر از آن جمله هستند. اپل همچنین  tvOS 14 Beta 2 ،iOS 14 Beta 2، 

 iPadOS 14 Beta 2 و watchOS 14 Beta 2 را نیز امروز منتشر خواهد کرد. هنوز جزییات رسمی در مورد انتشار دومین نسخه‌ی  بتا برای عموم کاربران عرضه نشده است. اگر شما نیز از کاربران مک او اس نسخه‌ی بیگ سر هستید، تغیییرات جدید را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)