خانهاخبار
با قابلیت جذاب قلم S Pen گلکسی نوت 20 آشنا شوید

با قابلیت جذاب قلم S Pen گلکسی نوت 20 آشنا شوید

در پی انتشار تصویر زنده‌ای از گلکسی نوت 20 سامسونگ، یکی از ویژگی‌های مفید قلم آن لو رفت.
۱۳۹۹/۴/۱۸

شخصی که در یوتیوب فعالیت زیادی داشته و با نام کاربری Jimmy is Promo شناخته می‌شود، به تازگی تصاویر جدید و زنده‌ای از گلکسی نوت 20 را به اشتراک گذاشته و به این ترتیب، برای اولین بار این محصول را در شرایط عادی و در حال استفاده می‌بینیم. همچنین در این تصاویر، یکی از قابلیت‌های هیجان انگیز قلم S Pen را شاهد هستیم.

به کمک این ویژگی، کاربران قادر خواهند بود تا از فاصله‌ای معین، Cursor قلم اس پن را کنترل کرده و این اتفاق به واسطه نور لیزری ساطع شده از نوک S Pen و برخورد آن به نمایشگر گلکسی نوت 20 روی می‌دهد. فشار دادن دکمه‌های S Pen هنگام استفاده از این ویژگی نیز امکان پذیر خواهد بود.

این قابلیت به کمک سنسور ژیروسکوپ و ارتباط بلوتوث قلم با دستگاه انجام می‌پذیرد. اما با توجه به نمایشگر نسبتا کوچک گلکسی نوت نسبت به لپ تاپ یا حتی تلویزیون، باید ببینیم که این ویژگی تا چه اندازه مورد پسند کاربران قرار خواهد گرفت و از طرف دیگر، به کار آن ها خواهد آمد.

تصاویر زیر به تازگی توسط Jimmy منتشر شده است:

 

بر اساس شایعات پیشین، گلکسی نوت 20 لوترا به مشخصات سخت‌افزاری زیر مجهز است:

پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس

نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی با رزولوشن 1440 × 2560 (کیو اچ دی)

همچنین کاربران قادر خواهند بود تا حالت QHD پلاس به همراه نرخ رفرش 120 هرتزی را به صورت همزمان داشته باشند که این قابلیت روی خانواده S20 به هیچ عنوان وجود نداشت.

از گوشه و کنار، حرف و حدیث‌هایی به گوش می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا قلم S Pen را از ابتدا طراحی کرده و قابلیت‌های جالب و جذابی را نیز به آن بیافزاید. سامسونگ در گلکسی نوت 20 اولترا همچنین سنسور ToF یا همان Time of Flight را با المان فوکوس خودکار جایگزین خواهد کرد و به این ترتیب، نقص‌های سیستم فوکوس خودکار بر طرف خواهد شد.

سامسونگ در نظر دارد تا رویدادی را در پانزدهم مرداد ماه مصادف با پنجم آگوست برگزار کرده و در خلال آن، از فبلت جدید خود با نام Galaxy Note 20 رونمایی کند. البته این اتفاق به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و از طریق وب سایت سامسونگ، قابل رویت است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۵/۳
به نظر من این قابلیت نیاز به نور لیزری ساطع از قلم ندار.چون اینجوری باید حتما روبروی گوشی قلم قرار بگیرد.در صورتی که اگر به همون سنسور ژیروسکوپ و بلوتوث اکتفا کنه میتوان قلم رو هر جایی نه حتما روبروی گوشی گرفت و انرا هدایت کرد مانند کنترل های جادویی.در تصویر لو رفته هم مشخصه ۵ تا ۶ نوع اموزش برای این قابلیت داره که معلومه این قابلیت فقط به یک پوینتر عادی ختم نمیشه.و هنچنین این تغییر به نظرم طی یک آپدیت برای نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس هم میاد چون فقط نیاز به ژیرسکوپ و بلوتوث داره.