خانهاخبار
تاریخ رسمی رویداد معرفی گلکسی نوت 20 مشخص شد

تاریخ رسمی رویداد معرفی گلکسی نوت 20 مشخص شد

سامسونگ امروز با پخش تیزری، تاریخ رویداد معرفی فبلت بعدی خود را مشخص کرد.
۱۳۹۹/۴/۱۸

این روزها حرف و حدیث‌ها پیرامون فبلت بعدی سامسونگ با نام Galaxy Note 20 بسیار زیاد شده است. حال امروز در رسانه‌های خبری، شاهد پخش تیزری از سوی سامسونگ بودیم که به وسیله آن، تاریخ معرفی این محصول به صورت رسمی مشخص شد.

رویداد Unpacked سامسونگ در تاریخ پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد. اما بر خلاف سال‌های گذشته که این اتفاق در شهر نیویورک روی می‌داد، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و خطرات آن، این رویداد به صورت آنلاین برگزار شده و از طریق وب‌سایت سامسونگ، قابل رویت است.

متأسفانه مسئولان سامسونگ به این موضوع اشاره نکرده‌اند که چه محصولاتی در این رویداد معرفی خواهد شد، اما در کنار پخش این تیزر، به این نکته اشاره شده است که رویداد Unpacked امسال به صورت کامل و جامع، به اکوسیستم محصولات گلکسی تعلق خواهد یافت که باعث می‌شود تا سبک زندگی ما دگرگون شود.

در این تیزر ویدئویی، شاهد یک قلم S Pen برنزی رنگ هستیم که قطره‌ای از آن جدا شده و به محض برخورد با زمین، در لحظه پخش شدن ذرات این قطره زمان ایستاده و در این لحظه، تاریخ پنچم آگوست روی صفحه هک می‌شود و تاریخ رسمی معرفی گلکسی نوت 20 به این ترتیب مشخص شده است.

image

 

در کنار خانواده Note 20 که در این رویداد معرفی می‌شود، به نظر می‌رسد که باید انتظار محصولات زیر را نیز داشته باشیم:

  • Galaxy Tab S7
  • Galaxy Tab S7 Plus
  • Galaxy Z Fold 2
  • Galaxy Z Flip 5G

همچنین از گوشه و کنار سایت‌های خبری، شایعاتی در مورد معرفی گلکسی واچ 3 و هدفون‌های Galaxy Buds Live TWS در رویداد یاد شده به گوش می‌رسد که هنوز به صورت صددرصد مطرح نشده است. به همین دلیل باید تا روز موعود، یعنی پانزدهم مرداد ماه منتظر بمانیم و ببینیم که رویداد Unpacked 2020 سامسونگ، میزبان چه محصولاتی خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ناشناس

۱۳۹۹/۴/۱۸
شما هنوز فرق بین هک و حک رو متوجه نیستین، اونوقت چجوری اینجا نویسنده شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وا عجباااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!