خانهاخبار
پوکو M2 پرو با اسنپدراگون 720G و شارژ سریع 33 واتی معرفی شد

پوکو M2 پرو با اسنپدراگون 720G و شارژ سریع 33 واتی معرفی شد

موبایل جدید برند پوکو در واقع همان ردمی نوت 9 پرو است که از شارژر سریع‌تری با سرعت 33 وات استفاده می‌کند. در ادامه نگاهی به مشخصات این گوشی می‌اندازیم.
۱۳۹۹/۴/۱۷

شیائومی پیش‌تر در ماه مارس ۲۰۲۰ تلفن هوشمند ردمی نوت ۹ پرو را در بازار هند معرفی کرده بود. حالا سه ماه بعد، همان گوشی با اسمی جدید و سرعت شارژ بالاتر قرار است روانه بازار شود. پوکو M2 پرو طراحی ظاهری دو طیفی و شارژر سریع ۳۳ واتی نسخه جهانی ردمی نوت ۹ پرو را از آن نسخه قرض گرفته و آن را با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی نسخه هندی ردمی نوت ۹ پرو ترکیب کرده است.

image

پوکو M2 پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD دارد که با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. این گوشی در بخش سلفی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در قاب عقب پوکو M2 پرو چهار لنز به چشم می‌خورد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

این گوشی از چیپست اسنپدراگون 720G بهره می‌برد و همراه آن ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. M2 پرو با استاندارد P2i در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

image

پوکو مدل ۴ + ۶۴ گیگابایتی M2 پرو را با قیمت ۱۸۷ دلار، مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی را با قیمت ۲۰۰ دلار و مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی را با قیمت ۲۲۷ دلار روانه بازار خواهد کرد. پوکو M2 پرو در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)