خانهاخبار
نسل دوم گلکسی فولد احتمالا نام متفاوتی خواهد داشت

نسل دوم گلکسی فولد احتمالا نام متفاوتی خواهد داشت

بر اساس گزارش وب‌سایت SamMobile، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که نسل دوم گلکسی فولد با اسمی تازه به بازار می‌آید. نشانه‌های دیگری هم برای تایید این موضوع وجود دارد.
۱۳۹۹/۴/۱۸

بر اساس شایعات سامسونگ در مراسم آنپکد ۱۵ مرداد حداقل از چهار تلفن هوشمند رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم که این چهار دستگاه شامل گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس، گلکسی زد فلیپ 5G و نسل دوم گلکسی فولد باشند. تاکنون نسل دوم گلکسی فولد با نام گلکسی فولد ۲ خطاب می‌شد، اما حالا به نظر می‌رسد که باید این دستگاه را گلکسی زد فولد ۲ بنامیم.

به گزارش SamMobile، این تغییر نامِ محصولات تاشوی سامسونگ را متحدالشکل می‌کند تا فولد نیز با زد فلیپ همخوانی پیدا کند. یکی از سخنگویان این شرکت قبلا در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرده بود، اما به آن توجهی نشده بود. به گفته او سری Z بهتر می‌تواند ایده دستگاه‌های تاشو را در ذهن تداعی کند و در عین حال حس پویایی و جوانی را بسازد.

نشانه دیگری که مبنی بر این تغییر نام وجود دارد آدرس صفحه گلکسی فولد در وب‌سایت این شرکت است. به‌تازگی مسیر این آدرس از سرشاخه گلکسی زد شروع می‌شود و بعد به گلکسی فولد می‌رسد. با این حال باید صبر کنیم تا ببینیم در نهایت چه پیش می‌آید.

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد ۲ در بخش داخل نمایشگری ۷.۷ اینچی خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام استفاده می‌کند. این گوشی برای دوربین سلفی از حفره‌ای در سمت راست صفحه بهره می‌برد. همچنین حضور این دستگاه در مرجع 3C نشان داد که تلفن مذکور از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)