خانهاخبار
آیا زبان طراحی آیفون 12 در تصاویر جدید لو رفته است؟

آیا زبان طراحی آیفون 12 در تصاویر جدید لو رفته است؟

این روزها حرف و حدیث‌ها پیرامون iPhone 12 روز به روز افزایش پیدا می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۱۸

اپل طبق سنت هر ساله خود، در شهریور ماه رویدادی را برگزار کرده و در خلال آن، از نسل جدید پرچمداران خود رونمایی می‌کند، ظاهرا امسال هم با سال‌های پیش فرقی نخواهد داشت و در ماه سپتامبر، می‌توانیم انتظار معرفی خانواده آیفون 12 را داشته باشیم.

کم کم با نزدیک شدن به این تاریخ، اخبار و حواشی پیرامون این محصولات افزایش پیدا می‌کند و امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصویری هستیم که زبان طراحی آیفون 12 را افشا کرده است. با وجود این که در این تصویر و فایل ویدئویی منتشر شده شاهد سه گوشی مختلف هستیم، اما بر اساس شایعات ظاهرا اهالی کوپرتینو می‌خواهند چهار مدل مختلف را معرفی و روانه بازار کنند. بیایید با هم به این تصویر و در نهایت به ویدئوی منتشر شده از آن نگاهی بیاندازیم و تغییراتی که در زبان طراحی رخ داده را مورد بررسی قرار دهیم.

image

 

آن طور که از این تصویر برمی‌آید، ظاهرا طراحان اپل یک عقب گرد را تجربه کرده و طراحی آیفون 4 را مجددا به محصولات جدید بازگردانده‌اند. اگر شایعات پیشین بر این باور بودند که زبان طراحی خانواده آیفون 12 مانند آیپد پرو خواهد بود. اگر در مورد مدل‌های مختلف آیفون 12 هنوز شوکه هستید، برخی اطلاعات در مورد آن ها را با شما در میان می‌گذاریم:

  • آیفون 12 با نمایشگر 5.4 اینچی (ارزان ترین مدل)
  • آیفون 12 مکس با نمایشگر 6.1 اینچی (رقیب آیفون 11)
  • آیفون 12 پرو با نمایشگر 5.4 اینچی (رقیب آیفون 11 پرو)
  • آيفون 12 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی (رقیب آیفون 11 پرو مکس)

مورد اول که از نمایشگر 5.4 اینچی بهره می‌برد، از نظر ابعاد کمی کوچک‌تر از نسخه 2020 آیفون SE خواهد بود و آیفون 12 مکس نیز از این نظر، از آیفون 11 پرو کمی بزرگ‌تر است.

آیفون 12 پرو مکس نیز از لحاظ ابعاد، از آیفون 11 پرو مکس 6.5 اینچی بزرگ‌تر خواهد بود و افرادی که به گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ علاقمند هستند، مطمئنا عاشق این محصول خواهند شد!

آیفون 12 و آیفون 12 مکس که محصولات ارزان تری نسبت به دو مدل دیگر به حساب می‌آیند، از دوربین دوگانه بهره‌مند خواهد بود. از طرف دیگر، مدل‌های پرو و پرو مکس این خانواده، به دوربین سه گانه مجهز می‌شوند. به گفته MacRumors، از آن جا که این محصولات ساختگی برای ارسال به شرکت‌های تولید کننده قاب طراحی شده‌اند، لذا اثری از سنسور LiDAR روی آن ها دیده نمی‌شود. چرا که آن ها تنها نگران سایز قسمت مربع شکل مربوط به دوربین هستند و هیچ اهمیتی به مواردی که درون این قسمت قرار می‌گیرد، نمی‌دهند.

مطمئنا پیش از رونمایی رسمی از خانواده آیفون 12، اطلاعات بیشتری در مو رد زبان طراحی و مشخصات دوربین آن ها در رسانه‌های خبری مطرح خواهد شد. اگر با دیدن ویدئوی این محصولات تولید شده نکته دیگری به ذهن‌تان رسید، لطفا آن را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)