خانهاخبار
تاریخ عرضه وان پلاس نورد مشخص شد

تاریخ عرضه وان پلاس نورد مشخص شد

خرده‌فروشی آمازون هند با اعلام تاریخ عرضه وان پلاس نورد اعلام کرد که میان‌رده جدید وان پلاس را در مراسمی به شکل واقعیت افزوده به نمایش خواهد گذاشت.
۱۳۹۹/۴/۱۷

کارزار بازاریابی وان پلاس نورد با شرایط عجیبی آغاز شده است. ما هنوز نمی‌دانیم که این تلفن هوشمند چه مشخصاتی خواهد داشت، اما این شرکت نورد را به‌صورت محدود به شکل پیش‌فروش به مشتریان خود فروخته است. با این حال، وان پلاس اظهار کرده که نورد موبایل متداولی نخواهد بود. این دستگاه میان‌رده‌ای است که ویژگی‌های جدید مثل دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای و لرزشگیر نوری دارد.

وان پلاس چندی پیش اعلام کرد که نورد در اروپا و هند عرضه می‌شود و بعد به‌صورت بسیار محدود به بازار ایالات متحده خواهد رفت. این شرکت به‌تازگی در پست جدیدی با اشاره به تاریخ ۷ ژوئیه اعلام کرد که «ماجراجویی ادامه دارد». به نظر می‌رسد که آن‌ها امروز بخش دیگری از مشخصات وان پلاس نورد را فاش می‌کنند.

با این حال، طبق اعلام آمازون هند وان پلاس نورد احتمالا در تاریخ ۲۱ ژوئیه عرضه می‌شود. این خرده‌فروشی در نظر دارد تا ارائه‌ای مبتنی بر واقعیت افزوده برای تلفن مذکور داشته باشد. با توجه به گزارش‌های قبلی، وان پلاس نورد احتمالا نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع سوپر امولد به همراه چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ و دوربین چهارگانه خواهد داشت. گفته می‌شود که این گوشی زیر ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)