خانهاخبار
پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X با گرافیک خارق‌العاده همراه خواهند بود

پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X با گرافیک خارق‌العاده همراه خواهند بود

مدیر عامل Epic Games در آخرین اظهارات خود، اخبار خوبی برای اهالی دنیای گیمینگ دارد.
۱۳۹۹/۴/۱۷

آقای Kim Liberi، مدیر عامل کمپانی بازی‌سازی Epic Games در مصاحبه‌ای که با مجله رسمی پلی استیشن انجام داده است، به این موضوع اشاره کرده است که نسل جدید موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 که به تازگی رونمایی شده است، به شرکت‌های بازی‌ساز اجازه می‌دهد تا کیفیت دنیای گیمینگ را تا حد چشمگیری بالا برده و آن را به دنیای سینما نزدیک کنند.

تکنولوژی Nanite که مختص شرکت Epic Games است، با بهره‌گیری از Unreal Engine 5 قادر خواهد بود تا گرافیک بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌ها را تا حد امکان بالا برده و افکت‌های سینمایی را هرچه بیشتر به این دنیا وارد نماید. 

متن سخنان کامل آقای Liberi به شرح زیر است:

این موضوع که بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌ها هرچه بیشتر به دنیای واقعی و سینما نزدیک شود، همواره یکی از آرزوهای من بوده است.

نسل جدید گرافیک و سیستم پردازشی نه تنها قدرت دنیای گیمینگ را افزایش می‌دهد، بلکه باعث می‌شود تا گیم پلی بازی‌های مختلف نیز تا حد امکان پیشرفت نماید. به این ترتیب گرافیک بازی‌ها افزایش پیدا کرده، سیستم هوش مصنوعی پیشرفته تر خواهد شد و تجربه بازی‌های آنلاین و مولتی پلیر نیز به طرز چشمگیری لذت‌بخش‌تر می‌شود.

مدت‌های طولانی است که مسئولین Unreal Engine با دست اندرکاران دنیای سینما همکاری کرده و در تلاش هستند تا دنیای گیمینگ را دگرگون کنند. سال گذشته، آقای Jon Favreau با مشارکت LucasFilm توانست با بهره‌گیری از موتور Un real، جلوه‌های ویژه شگفت انگیزی را در بازی‌های کامپیوتری خلق کند.

تا پیش از این، ما در تولید برخی بازی‌ها با مشکل مواجه بودیم و حالا با تکنولوژی Nanite و بهره گیری از موتور Unreal Engine 5، بسیاری از این ایرادات و معضل ها از سر راه ما برداشته شده و مطمئنا در آینده نزدیک، بازی‌هایی با گرافیک اعجاب انگیز را شاهد خواهیم بود.

حالا ما قادر خواهیم بود تا محیط‌های مختلف را با کیفیت فیلم‌های سینمایی ایجاد کنیم و موتور Unreal Engine 5، سایر کارها را بر دوش خواهد کشید.

در دو ویدئوی زیر، می‌توانید بخشی از توانایی‌های Unreal Engine 5 را مشاهده کنید:

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

behnam

۱۳۹۹/۴/۱۸
سلام
والا ما یکدونه ویدیو ندیدیم چه برسه به دوتا ویدیو ای که بخوایم بخشی از توانایی‌های Unreal Engine 5 رو ببینیم.... . (._.)

رسول

۱۳۹۹/۴/۱۷
ویدیوی زیر دقیقا کجاست؟ مطلب کپی پست میکنید مگه انقد سایت کم کیفیت و پر از تبلیغه