خانهاخبار
گزارش: ردمی K40 با اسنپدراگون 775 در فصل آخر 2020 معرفی می‌شود

گزارش: ردمی K40 با اسنپدراگون 775 در فصل آخر 2020 معرفی می‌شود

مطابق اعلام افشاگر چینی شبکه اجتماعی ویبو، ردمی K40 قرار است در سه‌ماهه چهارم سال 2020 با چیپست اسنپدراگون 775 کوآلکام از راه برسد.
۱۳۹۹/۴/۱۷

افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی ویبو، Digital Chat Station، در پست تازه‌ای فاش کرده که سری ردمی K40 احتمالا در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. این سری جانشین سری ردمی K30 خواهد بود و از چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ کوآلکام استفاده خواهد کرد.

این خبر به دنبال شایعه مربوط به ردمی K30 الترا منتشر می‌شود که احتمالا از چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ بهره می‌برد. دیجیتال چت استیشن می‌گوید پس از آن، موبایل بعدی از سری ردمی K مدل عادی ردمی K40 خواهد بود که در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. به‌فاصله کوتاهی پس از این گوشی، ردمی K40 پرو در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ از راه خواهد رسید.

ردمی K40 احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ کوآلکام مجهز می‌شود، در حالی که ردمی K40 پرو می‌تواند از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۷۵ استفاده کند. البته این اطلاعات هنوز توسط منبع ثانویه‌ای تایید نشده و نمی‌توانیم روی آن حساب کنیم. فعلا زمان زیادی تا بازه‌های زمانی ذکرشده باقی مانده و ابتدا باید منتظر ردمی K30 الترا باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)