خانهاخبار
تاریخ معرفی گلکسی نوت 20 توسط افشاگر معروف تایید شد

تاریخ معرفی گلکسی نوت 20 توسط افشاگر معروف تایید شد

افشاگر معروف توئیتری Ice Universe، در توئیت تازه‌ای به تاریخ رونمایی از سری آتی گلکسی نوت اشاره کرده است. در این مراسم احتمالا سه گوشی قدرتمند و پرچمدار معرفی می‌شوند.
۱۳۹۹/۴/۱۷

گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال است و حالا افشاگری قابل اعتماد تاریخ رونمایی آن را تایید کرده. بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، افشاگر توئیتری آیس یونیورس می‌گوید مراسم آنپکد بعدی در تاریخ ۱۵ مرداد برگزار می‌شود. این تاریخ قبلا هم در شایعات آمده بود و حالا دیگر می‌توانیم نسبت به آن اطمینان نسبی داشته باشیم.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد علاوه بر سری گلکسی نوت ۲۰ از گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G نیز رونمایی کند. گلکسی نوت ۲۰ که مهم‌ترین پرچمدار پیش روی این شرکت است، از چند وقت پیش در شایعات و گزارش‌ها حاضر شده بود.

یکی از جدیدترین و غافل‌گیرکننده‌ترین اخبار درباره گلکسی نوت ۲۰ به نمایشگر آن برمی‌گردد. گفته می‌شود که نسخه معمولی این گوشی پنلی ۶۰ هرتزی با رزولوشن +FHD خواهد داشت. این اتفاق موضوعی نیست که به مذاق طرفداران فناوری‌های جدید خوش بیاید. البته احتمال داده می‌شود که نسخه‌های پیشرفته‌تر نوت ۲۰ پنل ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن +QHD داشته باشند.

خانواده قلم‌دار سامسونگ از شیشه و فلز ساخته می‌شود و ظاهری شبیه نسل قبلی خواهد داشت. با این تفاوت که ماژول دوربین عقب آن بزرگ‌تر در نظر گرفته شده. این محصولات احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و اگزینوس ۹۹۲ مجهز می‌شوند تا قوی‌ترین گوشی‌های بازار موبایل باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)