خانهاخبار
پوکو M2 پرو از پوکو X2 ارزان‌تر خواهد بود

پوکو M2 پرو از پوکو X2 ارزان‌تر خواهد بود

مطابق مصاحبه جدید مدیر برند پوکو، باید منتظر باشیم تا پوکو M2 پرو با قیمتی پایین‌تر از پوکو X2 پرو وارد بازار شود. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۹/۴/۱۶

شرکت پوکو می‌خواهد در تاریخ ۱۷ تیر از موبایل اقتصادی جدیدی به نام Poco M2 Pro رونمایی کند. مدیرکل این برند اخیرا در مصاحبه‌ای اطلاعات جدیدی را درباره M2 پرو منتشر کرده است. تلفن مذکور قرار است به‌طور انحصاری در بازار هند عرضه شود و قیمتی پایین‌تر از Poco X2 داشته باشد.

مدیرکل برند پوکو، سی. منموهان، اخیرا در مصاحبه‌ای با یک کانال یوتیوبی گفته که قیمت پوکو M2 پرو از پوکو X2 پایین‌تر در نظر گرفته شده است. اگر به‌خاطر داشته باشید، پوکو X2 در ماه فوریه معرفی شد و قیمت پایه آن ۲۱۰ دلار بود. با این حساب، پوکو M2 پرو می‌تواند قیمت جذابی داشته باشد.

منموهان همچنین گفت که این شرکت فعلا برنامه‌ای برای عرضه رنگ‌های بیشتر برای پوکو X2 ندارد. پوکو در حال حاضر روی M2 تمرکز کرده، با این حال، در آینده کاورهایی به‌صورت اختصاصی برای پوکو X2 عرضه می‌شود. او اظهار داشت که با توجه به شرایط بازار هند عرضه موبایلی با پشتیبانی از 5G توجیهی ندارد. در نتیجه بعید به نظر می‌رسد که حداقل به‌زودی شاهد رونمایی تلفنی با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات توسط پوکو باشیم.

این شرکت در گام بعدی به دنبال راه‌اندازی بستری اختصاصی برای جامعه کاربران خود است و سپس گام به گام به دنبال تولید محصولات جدید می‌رود. برنامه آن‌ها این است که در دنباله سال یک ایرفون بیسیم تازه معرفی کنند.

مطابق گزارش‌ها، پوکو M2 پرو احتمالا نسخه هندی ردمی نوت ۹ پرو خواهد بود که چند وقت یپش در بازارهای اروپایی عرضه شد. این دستگاه مدتی قبل با شماره مدل M2003J6CI از اتحادیه وای‌فای مجوز گرفته بود. با توجه به شباهت‌هایی که میان این گوشی و ردمی نوت ۹ وجود دارد، پوکو M2 پرو احتمالا نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD خواهد داشت که در مرکز بخش بالایی نمایشگر آن دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

در قاب عقب این گوشی دوربینی چهارگانه تعبیه می‌شود که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. چیپست M2 پرو احتمالا اسنپدراگون 720G کوآلکام خواهد بود که همراه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. پوکو رسما تایید کرده که این موبایل از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)