خانهاخبار
نسخه 5.4 اینچی آیفون 12 در مقایسه با آیفون 7 و آیفون SE چه اندازه‌ای دارد؟

نسخه 5.4 اینچی آیفون 12 در مقایسه با آیفون 7 و آیفون SE چه اندازه‌ای دارد؟

کاربری خوش‌ذوق با تولید قالبی از روی رندرهای آیفون 12 این تلفن هوشمند را از نظر ابعاد و اندازه با آیفون 7 و نسل اول آیفون SE مقایسه کرده و به نتایج جالبی دست یافته است.
۱۳۹۹/۴/۱۶

تصویر قالب‌های فلزی سری آیفون ۱۲ اولین بار در اواخر خرداد ماه منتشر شد و به سطح اینترنت راه پیدا کرد. حالا کاربر دیگری دست به تولید نسخه ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ زده تا آن از نظر اندازه و ابعاد با آیفون ۷ و نسل اول آیفون SE مقایسه کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا ببینیم این دستگاه در کنار مدل‌های ۴.۷ و ۴ اینچی آیفون‌های یادشده چگونه به نظر می‌رسد.

image

با توجه به ابعاد آیفون ۱۲، این گوشی به راحتی می‌تواند با یک دست مورد استفاده قرار بگیرد و نظر کسانی را جلب کند که آیفون‌های کوچک‌تری مثل آیفون SE نسل اول را ترجیح می‌دادند. البته سازنده قالب نسخه ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ می‌گوید برای استفاده از این گوشی باید انگشتان خود را کمی بیشتر کش بیاورید. اگرچه اندازه این دستگاه شباهت بیشتری به آیفون ۷ دارد اما به خاطر نوع طراحی بدنه راحت‌تر می‌توانید آیفون ۱۲ را در دست بگیرید.

image

آیفون ۱۲ حدود ۶ میلی‌متر عریض‌تر از آیفون SE و ۳ میلی‌متر باریک‌تر از آیفون ۷ است. البته لبه‌های خمیده آیفون ۷ باعث می‌شود این گوشی در ظاهر نازک‌تر به نظر برسد، اما در عمل چنین نیست. با این حال، آیفون ۱۲ حدود ۱ میلی‌متر ضخیم‌تر از نسل اول آیفون SE است. محاسبات مربوط به ابعاد قالب آیفون ۱۲ بر مبنای رندرهای دقیق CAD و رزولوشن‌های افشایی انجام شده است.

image

خانواده آیفون ۱۲ در پاییز امسال از راه می‌رسد و احتمالا چهار مدل جدید دارد. در گزارش‌ها از یک نسخه ۵.۴ اینچی، یک نسخه ۶.۷ اینچی و دو نسخه ۶.۱ اینچی اسم برده شده است. نسخه ۵.۴ اینچی کوچک‌تر از آیفون ۱۱ پرو ۵.۸ اینچی است، در حالی که نسخه ۶.۷ اینیچ از آیفون ۱۱ پرو مکس ۶.۵ بزرگ‌تر خواهد بود. علاوه بر این، احتمال دارد که مدل پنجمی بدون پشتیبانی از 5G و با قیمت پایین‌تر نیز از راه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad ali

۱۳۹۹/۴/۱۶
اقا دیگه چه تفاوتی داره!؟ دیگه دوران اخبار گوشی تموم شد
لیست زیر 300 یورو در بیارید