خانهاخبار
تماشا کنید:‌ طرح مفهومی عینک هوشمند اپل

تماشا کنید:‌ طرح مفهومی عینک هوشمند اپل

در این مطلب می‌توانید ویدئویی از عینک هوشمند اپل یا همان Apple Glass را مشاهده کنید.
۱۳۹۹/۴/۱۶

پروژه عینک مبتنی بر واقعیت افزوده کمپانی اپل مدت هاست که توسط رسانه‌های خبری پوشش داده می‌شود. این محصول که با نام Apple Glass از آن یاد می‌شود، هنوز حتی به مرحله تولید و معرفی نیز نزدیک نشده است، اما حرف و حدیث‌ها پیرامون آن بسیار زیاد است. در حالی که هنوز ظاهر اصلی و بدنه آن به طور مشخص معلوم نشده است، اما شخص خلاقی به تازگی ویدئویی از طرح مفهومی عینک مبتنی بر واقعیت افزوده اپل آماده کرده که در این مطلب، آن را مشاهده خواهیم کرد.

این فایل ویدئویی که توسط شخصی به نام the hacker 34 در یوتیوب آپلود شده است، برخی کاربردهای اپل گلس را به ما یادآور می‌شود. به یاد داشته باشید که تا به این لحظه، هیچ سخنی از سوی مقامات اپل پیرامون تأیید قابلیت‌های Apple Glass مطرح نشده است. اما با این وجود، ویدئویی از طرح مفهومی عینک هوشمند اپل، برخی انتظارات ما از این محصول را نشان می‌دهد.

image

 

اگر نگاهی به این ویدئو بیاندازید، می‌بینید که این شخص خلاق، فرآیند معرفی اپل گلس را طوری به نمایش گذاشته که شما تصور می‌کنید این تیزر توسط کمپانی اپل طراحی و ساخته شده است. در ابتدای ویدئو، یک کارتی را می‌بینیم که از پایین صفحه آیفون به سمت بالا می‌آید و مانند ایرپاد، روند سینک شدن اپل گلس با آیفون را به نمایش می‌گذارد. پس از آن، جزئیات سخت‌افزاری دستگاه که روی بدنه جای گرفته‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود.

image

 

پیش بینی می‌شود که عینک هوشمند اپل، به سیستم عامل rOS مجهز باشد که پیش‌تر، از آن به عنوان glassOS یاد شده بود. همچنین در خلال این ویدئو، متوجه می‌شویم که Apple Glass از جسچرهای حرکتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

image

 

در ادامه این فایل تصویری، آیکون‌های سیستم عامل iOS 14 را می‌بینیم که در کنار نوتیفیکیشن‌ها و ویجت‌ها، روی نمایشگر اپل گلس به نمایش گذاشته می‌شوند. همچنین شاهد حالت Dark Mode هستیم و از آنجایی که چشمان کاربران هنگام صبح رو به روشنایی و نور خورشید باز می‌شود، وجود چنین قابلیتی می‌تواند شدیدا کاربردی باشد.

image

 

در این ویدئو همچنین کاربرد اپلیکیشن Maps اپل و قابلیت Fing My iPhone را به وضوح می‌بینیم. شما می‌توانید به راحتی محل آیفون خود را از سیری بخواهید و سپس از روی نقشه، مسیر مورد نظر را طی کرده و به گوشی هوشمند خود برسید. همچنین به وسیله مسیریابی از طریق اپلیکیشن Maps، دیگر نیاز نیست تا مرتب به صفحه نمایش گوشی خود نگاه بیاندازید. چرا که مسیر مورد نظر روی نقشه پیش چشمان شما قرار گرفته است.

بیش از این شما را منتظر نگه نداشته و دعوت می‌کنیم تا ویدئوی طرح مفهومی اپل گلس را مشاهده کنید:

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)