خانهاخبار
آنتوتو فهرست برترین گوشی‌های اندرویدی پرچمدار و میان‌رده ماه ژوئن را منتشر کرد

آنتوتو فهرست برترین گوشی‌های اندرویدی پرچمدار و میان‌رده ماه ژوئن را منتشر کرد

سرویس بنچمارک آنتوتو در جدیدترین گزارش خود به معرفی 10 تلفن هوشمند اندرویدی پرچمدار و میان‌رده ماه ژوئن پرداخته است. در ادامه مطلب نگاهی به این دو فهرست می‌اندازیم.
۱۳۹۹/۴/۱۵

قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند ماه ژوئن از نگاه بنچمارک آنتوتو چه دستگاه‌هایی بودند؟ این سرویس در جدیدترین گزارش خود به معرفی قوی‌ترین محصولات پرچمدار و میان‌رده ماه گذشته پرداخته است. اگر به فکر خرید موبایل جدیدی هستید می‌توانید از این فهرست کمک بگیرید. البته فهرست آنتوتو بر اساس اطلاعات بازار چین تهیه شده و بازارهای بین‌المللی را در بر نمی‌گیرد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا ۱۰ موبایل برتر ماه ژوئن را از دید آنتوتو به شما معرفی کنیم.

همان طور که در ادامه می‌بینید، فهرست قدرتمندترین محصولات پرچمدار ماه ژوئن توسط دو برند تسخیر شده است. اوپو و ردمی (به همراه شیائومی) بیشترین تعداد محصول را در اختیار دارند. هیچ محصولی قدرتمندتر از اوپو فایند X2 پرو نیست که در ماه مه نیز رتبه اول را در دست گرفته بود.

  1. OPPO Find X2 Pro
  2. Xiaomi 10 Pro
  3. Oppo Find X2
  4. OPPO Ace2
  5. iQOO Neo3
  6. Redmi K30 Pro
  7. Realme X50 Pro player version
  8. iQOO 3
  9. Meizu 17 Pro
  10. OnePlus 8 Pro
image

رتبه اول فهرست بالا متعلق به تلفنی است که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. اوپو فایند X2 پرو ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌کند. این گوشی دوربینی چهارگانه شامل لنزهای ۴۸ + ۴۸ + ۱۳ + ماکرو دارد. دوربین سلفی آن هم ۳۲ مگاپیکسلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی به این مطلب مراجعه فرمایید.

در فهرست گوشی‌های میان‌رده تنوع زیادی به لحاظ برند دیده نمی‌شود. در این فهرست هوآوی و آنر رتبه‌های بیشترین تعداد را در اختیار دارند. البته رده اول متعلق به ردمی 10X پرو است، اما اوپو هم با رینو ۳ در جایگاه دوم قرار دارد. در ادامه فهرست تلفن‌های برتر میان‌رده را می‌بینید:

  1. Redmi 10X Pro
  2. OPPO Reno3
  3. Redmi 10X
  4. Honor 30
  5. Huawei nova7 Pro
  6. Huawei Nova7
  7. Honor X10
  8. Honor 30S
  9. Huawei Nova7 SE
  10. Oppo Reno4 Pro
image

ردمی 10X پرو از چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ استفاده می‌کند و نمایشگری ۶.۵۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد. این گوشی مجهز ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و از دوربینی چهارگانه با لنزهای ۴۸ + ۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی ردمی 10X پرو ۲۰ مگاپیکسلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی به این مطلب مراجعه فرمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)