خانهاخبار
بهترین گوشی‌های شیائومی :۶ گوشی شیائومی که از مشخصات فنی قدرتمندی برخوردارند

بهترین گوشی‌های شیائومی :۶ گوشی شیائومی که از مشخصات فنی قدرتمندی برخوردارند

شیائومی هم‌اکنون یکی از برندهای مطرح در سطح بین‌المللی است. در این متن به معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی خواهیم پرداخت.
۱۳۹۹/۴/۱۴

 شیائومی هم‌اکنون یکی از برندهای مطرح در سطح بین‌المللی است که گوشی‌های عرضه شده توسط آن خصوصا در کشور ما از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است و هم‌اکنون به عنوان یکی از سه برند پرفروش دنیا در حوزه‌ی موبایل شناخته می‌شود. در ادامه با بهترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۰ آشنا می‌شوید.

۱ ( می میکس آلفا

گوشی‌های سری میکس شیائومی معمولا از نوآوری‌های خاصی برخوردار هستند، میکس آلفا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی به لطف نمایشگر خمیده‌ای که دارد از طراحی خاصی برخوردار است. این گوشی با ظاهر فوق العاده خود، از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند که در کنار آن از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت بهره می‌برد. باتری استفاده شده برای میکس آلفا دارای ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت هست که از شارژ سریع با توان ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های اصلی میکس آلفا می‌توان به دوربین آن اشاره کرد که از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی برخوردار است. دوربین فوق عریض آن نیز از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و ۱۱۷ درجه از میدان دید را پوشش خواهد داد. درنهایت نوبت به دوربین سوم با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی می‌رسد که از لنز تله فوتو برای زوم اپتیکال برخوردار است .

image

۲) می ۱۰ پرو

همانند سایر نسخه‌های پرو، این گوشی نیز از ویژگی‌های برجسته‌تری نسبت به می ۱۰ برخوردار بوده و نقطه‌ی قوت آن دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است. به طور کلی می ۱۰ پرو از یک دوربین چهارگانه با سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و ۲ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۲۰ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر پرتره و اولتراواید تشکیل شده است.

صفحه‌ی نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری از ویژگی‌های اصلی می ۱۰ پرو محسوب می‌شود .

می ۱۰ پرو از فناوری‌های جدیدی همچون فناوری فایو جی پشتیبانی می‌کند و از آنجایی که به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز است، یک گزینه‌ی خوب برای انجام بازی‌های سنگین و کارهای روزه محسوب می‌شود.

image

۳ ) می نوت ۱۰ پرو

می نوت ۱۰ پرو شیائومی که از بهترین میان‌رده‌های آن محسوب می‌شود، در بیان کاربران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این مدل از میان‌رده‌ها که معمولا ضدپرچمدار نامیده می‌شوند، از مشخصات فنی نزدیک به پرچم‌داران و قیمت مناسب‌تر برخوردارند.

نمایشگر ۶.۴۷ اینچی سوپرآمولد، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ جی، رم ۸ گیگابایتی و دوربین ۱۰۸مگاپیکسلی از ویژگی‌های اصلی این گوشی محسوب می‌شوند.

از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ جی بهره می‌برد که رم ۸ گیگابایت با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی آن را همراهی می‌کند. دوربین اصل 108 مگاپیکسلی این گوشی از سنسور سامسونگ ایزوسل استفاده میکند که حاصل همکاری شرکت کره‌ای و چینی شیائومی است و برای اولین بار در می میکس آلفا از آن رونمایی شده بود.

لنز تله فوتو در نظر گرفته شده برای این گوشی جدید و قدرتمند شیائومی، زوم ۵ برابر اپتیکال و زوم ۵۰ برابری دیجیتال را در اختیار می‌گذارد. همچنین لنز فوق عریض با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی، زاویه

دید ۱۱۷ درجه را ارائه می‌کند و لنز ماکرو که با باریک‌ترین اندازه در پایین ساختمان دوربین این گوشی قرار گرفته است، می‌تواند تصاویری از فاصله ۱.۵ سانتی‌متری با جزئیات بالا را به ثبت برساند. شیائومی برای ثبت تصاویر پرتره با این گوشی نیز لنز تله فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم 2 برابر فراهم کرده است.

image

برای خرید گوشی های شیائومی کلیک کنید

۴) ردمی نوت ۹ پرو مکس

شیائومی گوشی‌های سری ردمی خود را نیز به دلیل بحران کرونا به صورت آنلاین و در یک کنفرانس خبری معرفی کرد. ردمی نوت ۹ پرو مکس نسبت به مدل پرو از رزولوشن دوربین بهتر، حافظه رم بیشتر و شارژر سریع‌تر برخوردار است. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دوم از سنسور ۸ مگاپیکسلی زاویه دید عریض و دو دوربین دیگر از سنسورهای ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج برخوردار است .

ردمی نوت ۹ پرو مکس از اسنپدراگون ۷۲۰ جی، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ وات بهره می‌برد. ردمی می‌گوید در عرض ۳۰ دقیقه، شارژ این باتری به ۵۰ درصد می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آن اشاره کنیم.

image

۵) کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

کی ۳۰ پرو زوم یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی با قیمت مقرون به صرفه و سخت‌افزار قدرتمند است. در واقع، این گوشی با اینکه از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار قدرتمندی برخوردار است، اما قیمت آن نسبت به سایر پرچم‌داران شیائومی معقول و منطقی به نظر می‌رسد.

ردمی کی سی پرو زوم ادیشن یکی دیگر از گوشی‌های جدید شیائومی است و اصلی‌ترین تفاوت آن با ردمی کی سی پرو در کیفیت تصویربرداری آن است. لنز تله فوتوی این گوشی از زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال ۳۰ برابری پشتیبانی می‌کند و از این جهت مشابه دوربین گوشی اس ۲۰ است. دوربین این گوشی همچنین می‌تواند ویدیوهای  k۸ را نیز ضبط کند .

image

۶) بلک شارک ۳ پرو

اگر از عاشقان گیم و طرفداران گوشی‌های گیمینگ باشید، باید بدانید که بلک شارک ۳ پرو پرچم‌دار جدید گوشی‌های گیمینگ بازار است. این گوشی از مشخصات فنی توسعه‌نیافته‌تری نسبت به نسل‌های قبلی خود برخوردار  ست. بلک شارک ۳ پرو دارای صفحه‌ی نمایش ۷.۱ اینچی است و از رزولوشن QHD بهره می‌برد. این گوشی همچنین از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سه‌گانه‌ای با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۳  مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بلک شارک ۳ دکمه‌هایی است که در کنار این گوشی تعبیه شده‌اند و با شروع یک بازی بالا می‌آیند و به کاربر کمک می‌کنند تا بازی را بهتر کنترل کند.

شیائومی تضمین کرده که این دکمه‌ها که با مکانیسم پاپ آپ تعبیه شده‌اند بیش از ۳۰۰۰۰۰ بار می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. این دکمه‌ها بعد از بسته شدن بازی به حالت اولیه خود بازمیگردند.

image

گوشی‌هایی که در این لیست معرفی شدند، برخی از گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی بودند، برای بررسی و راهنمای خرید گوشی های شیائومی با ارزش خرید بالا به این لینک مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)