خانهاخبار
کد جدید MIUI 12 از ردمی K30 الترا با دوربین 64 مگاپیکسلی خبر داد

کد جدید MIUI 12 از ردمی K30 الترا با دوربین 64 مگاپیکسلی خبر داد

در کد نسخه جدید رابط کاربردی شیائومی اشاره به دستگاهی با اسم رمز cezanne وجود دارد که دارای دوربینی چهارگانه و چیپستی از شرکت مدیاتک است.
۱۳۹۹/۴/۱۴

به گزارش وب‌سایت XDA Developers، شواهدی در نسخه جدید MIUI 12 پیدا شده که نشان می‌دهد موبایل جدیدی از برند ردمی در راه است. این دستگاه از اسم رمز cezanne استفاده می‌کند و احتمالا Redmi K30 Ultra نام دارد. کد حاضر نشان می‌دهد که دستگاه مذکور در قاب عقب دوربینی چهارگانه دارد و برای سلفی از یک دوربین پاپ‌آپ استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی باشد، اما فعلا به سایر لنزهای آن اشاره‌ای نشده است.

با این حال، جذاب‌ترین بخش این گزارش مربوط به تراشه ردمی K30 الترا است که چیپستی از شرکت مدیاتک را نشان می‌دهد. با توجه به وجود دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، انتظار داریم که چیپست قدرتمندی روی این دستگاه حاضر باشد تا بتواند از بقیه لنزها پشتیبانی کند، در نتیجه احتمالا باید با دیمنسیتی ۱۰۰۰ روبرو باشیم.

وب‌سایت XDA می‌گوید افشاگر معروف شبکه اجتماعی ویبو، Digital Chat Station، پیش‌تر به موبایلی از برند ردمی با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی اشاره کرده بود. با این حال، XDA متذکر می‌شود که هنوز مدرک مستدلی برای تایید ارتباط مستقیم میان این دو گزارش در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)