خانهاخبار
دوربین سلفی Mi 10 Pro شیائومی، زیر تیغ دگزومارک

دوربین سلفی Mi 10 Pro شیائومی، زیر تیغ دگزومارک

در این مطلب می‌خواهیم نتیجه بررسی DxOMark در مورد دوربین سلفی می 10 پرو را مرور کنیم.
۱۳۹۹/۴/۱۴

موسسه DxOMark به تازگی دوربین سلفی گوشی هوشمند می 10 پرو شیائومی را مورد بررسی قرار داده است. در حالی که دوربین پشت دستگاه از چهار لنز (108 مگاپیکسلی اصلی، اولترا واید و دو لنز تله فوتو دوگانه) تشکیل شده، این محصول در قسمت سلفی تنها یک لنز 20 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p با نرخ فریم 30fps را دارا است.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند توانسته امتیاز 83 را از دگزومارک دریافت کند و به این ترتیب، هم تراز گوشی‌هایی مانند Galaxy A71 و آیفون XS Max قرار گرفته است. بد نیست بدانید بسیاری از قابلیت‌های خیره کننده دوربین سلفی این محصول، به شرایط نوری وابسته است و به همین دلیل، نمی‌توان انتظار درخشش در هر شرایطی را از این گوشی هوشمند داشت.

image

 

می 10 پرو شیائومی طبق اظهار نظر مسئولان دگزومارک، در مورد رنج داینامیک با مشکلات بزرگی روبرو است. در حالی که عملکرد تشخیص چهره به خوبی انجام می‌شود، اما در بسیاری از موارد، قسمت‌های هایلایت شده در تصویر با قسمت‌هایی که نور زیادی به آنها تابیده شده ترکیب و یکی می‌شوند. رنگ‌ها بعضا از دقت بالایی برخوردار نیستند و در شرایط نوری کم، رنگ پوست صورت را به صورت قرمز ثبت می‌شود. 

image

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)