خانهاخبار
اپل سعی دارد کاربران را برای حذف شارژر آیفون 12 آماده کند

اپل سعی دارد کاربران را برای حذف شارژر آیفون 12 آماده کند

کوپرتینویی‌ها اخیرا کاربران را به شرکت در یک نظرسنجی دعوت کرده‌اند که در آن سرنوشت شارژر آیفون قبلی افراد مورد سوال قرار می‌گیرد.
۱۳۹۹/۴/۱۴

چند روزی است که در گزارش‌های مختلف به احتمال حذف ایرپاد سیمی و آداپتور شارژر از داخل جعبه آیفون ۱۲ اشاره می‌شود. این در حالی است که شایعه عرضه آداپتور ۲۰ واتی همین چند وقت پیش منتشر شد، و البته اپل تازه همین پارسال به عرضه شارژر سریع ۱۸ واتی در جعبه آیفون ۱۱ پرو رضایت داد. این شارژر به آیفون ۱۱ پرو مکس اجازه می‌داد صفر تا ۵۰ درصد را ظرف مدت ۳۰ دقیقه پر کند.

حالا به گزارش 9to5Mac، اپل ارسال فرم نظرسنجی جدیدی را برای کاربران آغاز کرده است. این شرکت در نظرسنجی خود یادآور شده که شارژر USB برای شارژ موبایل از طریق پریز برق استفاده می‌شود. شما می‌توانید شارژر را با یک کابل شارژ جداگانه به آیفون وصل کنید. کوپرتینویی‌ها از مخاطبان خود خواسته‌اند که از بین شش گزینه زیر یکی را به عنوان سرنوشت شارژر آیفون قبلی خود انتخاب کنند. این گزینه‌ها به شرح زیر است:

  • شارژرم را فروختم یا آن را همراه آیفونم عوض کردم.
  • شارژرم را گم کردم.
  • شارژرم را به یکی از اعضای خانواده یا دوستانم دادم.
  • هنوز در خانه از آن استفاده می‌کنم.
  • هنوز در بیرون از خانه (در محل کار، مدرسه/دانشگاه یا سایر محل‌ها) از آن استفاده می‌کنم.
  • هنوز شارژرم را دارم ولی از آن استفاده نمی‌کنم.

ظاهرا اپل سعی دارد از این اطلاعات برای تصمیم‌گیری در خصوص حذف یا نگهداری آداپتور شارژر و حتی ایرپاد سیمی در جعبه آیفون‌های بعدی استفاده کند. برخی از تحلیل‌گران باور دارند که این شرکت ایرپاد سیمی را حذف خواهد کرد تا درآمد بیشتری از فروش ایرپاد بیسیم به دست آورد. این محصول پرطرفدارترین ایرفون بیسیم دنیاست و سریع‌ترین نرخ رشد را در میان محصولات پوشیدنی اپل داشته است.

ایرپاد به تنهایی در سه‌ماهه دوم امسال، یعنی در بازه زمانی ماه ژانویه تا مارس، ۶.۲۸ میلیارد دلار درآمد داشته است. میزان رشد کسب و کار پوشیدنی‌های اپل در طول سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ حدود ۲۲.۴ درصد بوده، البته نمی‌توانیم حضور محصول پرطرفداری مثل اپل واچ را در این کسب و کار نادیده بگیریم.

image

اپل حالا به دنبال مدرکی است که نشان دهد کاربران آیفون ۱۱ پرو حتی در صورت تهیه آیفون ۱۲ شارژر قبلی خود را نگه می‌دارند. آن‌ها با استناد بر این مدرک می‌توانند به‌راحتی شارژر را از جعبه آیفون ۱۲ حذف کنند و بگویند که کسی واقعا به آن نیاز ندارد.

چند روز پیش، افشاگر توئیتری L0vetodream در مطلبی اعلام کرده بود که جعبه آيفون ۱۲ به خاطر حذف شارژر و ایرپاد سیمی ظریف‌تر و نفیس‌تر می‌شود. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی عرضه خواهد شد و رسما در چه تاریخی می‌توانیم جعبه آیفون بعدی را ببینیم، اما با توجه به تاخیرهای ناشی از ویروس کرونا احتمالا باید تا ماه نوامبر صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)