خانهاخبار
قیمت سری گلکسی نوت 20 از سری گلکسی S20 هم گران‌تر خواهد بود

قیمت سری گلکسی نوت 20 از سری گلکسی S20 هم گران‌تر خواهد بود

بر اساس گزارشی که از سوی یک وب‌سایت یونانی منتشر شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ قیمت سری گلکسی نوت 20 را افزایش داده است. این وب‌سایت همچنین قیمت گلکسی فولد 2 را هم اعلام کرده است.
۱۳۹۹/۴/۱۴

خانواده گلکسی اس ۲۰ با قیمت بسیار بالایی معرفی شد و عملکرد فروش این خانواده نشان داد که مخاطبان از قیمت‌گذاری این دستگاه راضی نیستند. حالا علی‌رغم این نارضایتی‌ها، طبق گزارشی جدید به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد قیمت‌گذاری پرچمداران خود را در سری گلکسی نوت ۲۰ حتی از اس ۲۰ نیز بالاتر ببرد.

وب‌سایت یونانی Tech Maniac به نقل از منابع بسیار معتمد خود می‌گوید به تاریخ عرضه و قیمت سری گلکسی نوت ۲۰ دست یافته است. این محصولات احتمالا در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد در رویداد آتی آنپکد سامسونگ معرفی می‌شوند. پیش‌فروش این دستگاه‌ها از همان روز آغاز خواهد شد و عرضه عمومی آن‌ها به پنج‌شنبه ۶ شهریور موکول می‌شود.

image

این وب‌سایت معتقد است که گلکسی نوت ۲۰ با قیمت ۱۲۴۹ یورو به بازار یونان می‌رود. این قیمت نسبت به قیمت ۹۹۹ یورویی گلکسی نوت ۱۰ بسیار بیشتر است. البته با توجه به تفاوت‌هایی که در بحث نرخ مالیات وجود دارد، احتمالا قیمت این دستگاه در سایر نقاط اروپا ارزان‌تر خواهد بود. بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت ۲۰ با قیمتی در حدود ۱۱۹۹ تا ۱۲۰۹ یورو به اکثر نقاط قاره سبز برود.

در آن سو، گلکسی نوت ۲۰ الترا احتمالا با قیمت ۱۴۹۹ یورو در بازار یونان عرضه خواهد شد. این قیمت از گلکسی نوت ۱۰ پلاس با قیمت ۱۱۴۹ یورو و گلکسی اس ۲۰ الترا با قیمت ۱۳۹۹ یورو نیز بیشتر خواهد بود. البته مثل گلکسی نوت ۲۰، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هم در سایر بازارهای اروپایی با قیمتی در حدود ۱۴۴۹ تا ۱۴۵۹ یورو عرضه شود.

گلکسی فولد ۲ هم گران‌تر خواهد بود

image

وب‌سایت Tech Maniac به اطلاعاتی در خصوص گلکسی فولد ۲ نیز دسترسی پیدا کرده است. آن‌ها می‌گویند این گوشی در کنار سری گلکسی نوت ۲۰ معرفی می‌شود اما به دلیل تاخیرهای ناشی از ویروس کرونا تا ماه سپتامبر یا اکتبر به بازار نمی‌آید.

قیمت این موبایل تاشوی فوق پریمیوم در بازار یونان احتمالا ۲۱۹۹ یورو خواهد بود. اگر این گزارش درست باشد، گلکسی فولد ۲ از نسل اول گلکسی فولد 4G گران‌تر اما از نسخه 5G آن ارزان‌تر خواهد بود.

قیمت محصولات سامسونگ در بازار دلاری آمریکا چگونه خواهد بود؟

اگر به تفاوت قیمت‌گذاری‌های قبلی نگاه کنیم، گلکسی نوت ۲۰ می‌تواند با قیمتی در حدود ۱۱۹۹ دلار در آمریکا عرضه شود. البته این قیمت نسخه پایه آن خواهد بود که احتمالا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. در آن سو، گلکسی نوت ۲۰ الترا می‌تواند با قیمتی در حدود ۱۴۴۹ دلار به بازار ایالات متحده برود.

پیش‌بینی قیمت دلاری گلکسی فولد ۲ کمی دشوارتر است، اما با توجه به اطلاعاتی که امروز منتشر شده، احتمالا باید منتظر قیمتی در حدود ۲۰۰۰ دلار باشیم. در گزارش‌های قبلی به کاهش احتمالی قیمت محصولات سامسونگ اشاره شده بود، اما حالا ممکن است این مسئله از دستور کار کره‌ای‌ها خارج شده باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

نادر ...

۱۳۹۹/۴/۱۶
با قانون جدید واردات گوشی خب پس این مدل ها به ایران وارد نمیشه از طرفی با افزایش قیمت ارز خریدن نوت ۲۰الترا به آرزو و رویا تبدیل میشه....

مجتبی

۱۳۹۹/۴/۱۴
سامسونگ ضرر و زیان کرونا رو داره با نوت ۲۰ تلافی میکنه