خانهاخبار
وان پلاس از سه تلویزیون مقرون‌به‌صرفه LCD رونمایی کرد

وان پلاس از سه تلویزیون مقرون‌به‌صرفه LCD رونمایی کرد

وان پلاس بالاخره از سه تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرد که در اندازه‌های 55، 43 و 32 اینچی تولید شده‌اند. در ادامه مطلب نگاهی به مشخصات این محصولات می‌اندازیم.
۱۳۹۹/۴/۱۳

حدود یک سال پس از معرفی اولین تلویزیون هوشمند وان پلاس، این شرکت حالا به سراغ رونمایی از سه تلویزیون جدید در بازار هند رفته است. محصولات جدید وان پلاس دو سری تازه به نام‌های U و Y را معرفی می‌کنند که در کنار محصولات سری Q سال قبل این شرکت قرار می‌گیرند.

اولین دستگاه وان پلاس 55U1 نام دارد که تلویزیونی ۵۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن 4K و پوشش ۹۳ درصدی از DCI-P3 است. این محصول از دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند و با کمک ۴ بلندگوی خود که یک سیستم صوتی ۳۰ واتی را به وجود آورده است که با دالبی اتموس نیز سازگاری دارد.

image

در بخش نرم‌افزار، این تلویزیون با اندروید تی‌وی ۹ عرضه می‌شود و برنامه‌های مختلفی مثل نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، یوتیوب و غیره را ارائه می‌کند. وان پلاس همراه 55U1 کروم‌کست را در اختیار کاربران قرار داده و امکان دسترسی به گوگل اسیستنت و الکسا را فراهم کرده است.

image

نسبت صفحه به بدنه این دستگاه ۹۵ درصد است و ضخامت آن در نازک‌ترین نقطه به ۶.۹ میلی‌متر می‌رسد. بدنه 55U1 فلزی است و پایه دو تکه آن به‌صورتی طراحی شده که به سمت کناره‌ها کشیده می‌شود.

مدل‌های بعدی 43Y1 و 32Y1 هستند که به‌ترتیب ۴۳ و ۳۲ اینچی و از نوع LCD هستند. رزولوشن دستگاه اول ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و رزولوشن دستگاه دوم ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. وان پلاس مدعی است که هر دو دستگاه باز هم پوشش ۹۳ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 دارند. سیستم صوتی این دو مدل ۲۰ واتی است و از Dolby Audio پشتیبانی می‌کند. اندروید تی‌وی ۹، نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو و کروم‌کست در این دو تلویزیون نیز حضور دارند.

image

هر سه محصول جدید وان پلاس از اپلیکیشن OnePlus Connect پشتیبانی می‌کنند، به همین خاطر می‌توانند به‌صورت همزمان با چند دستگاه از جمله آیفون استفاده شوند. تلویزیون‌های فوق‌الذکر دارای حالت جدیدی برای صرفه‌جویی در مصرف اینترنت هستند که اجازه می‌دهد مصرف کاهش پیدا کند یا در صورت عبور از حد مجاز به شما هشدار داده شود. همچنین، حالت جدید کودکان به شما اجازه می‌دهد تا برای فرزندان خود محدودیت تعریف کنید.

وان پلاس 55U1 با قیمت ۶۶۸ دلار، وان پلاس 43Y1 با قیمت ۳۰۷ دلار و وان پلاس 32Y1 با قیمت ۱۷۴ دلار عرضه می‌شوند. تلویزیون‌های مذکور در تاریخ ۱۵ تیر از طریق آمازون هند و خرده‌فروشی‌های وان پلاس وارد بازار خواهند شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مجید

۱۳۹۹/۴/۱۳
Oneplus واقعا خسته نباشه LCD !!!!