خانهاخبار
موتورولا وان فیوژن معرفی شد؛ قیمت پایین‌تر در ازای تغییراتی جزئی

موتورولا وان فیوژن معرفی شد؛ قیمت پایین‌تر در ازای تغییراتی جزئی

تلفن هوشمند جدید موتورولا که One Fusion نام دارد در واقع نسخه عادی +One Fusion است که چند هفته پیش معرفی شد. این گوشی از سخت‌افزار ضعیف‌تری استفاده می‌کند اما با قیمت بهتری عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۱۳

با گذشت کمتر از یک ماه از زمان معرفی وان فیوژن پلاس، موتورولا حالا به سراغ رونمایی از نسخه معمولی این گوشی رفته است. همان طور که از نام وان فیوژن پیداست، این دستگاه نسخه ضعیف‌تر فیوژن پلاس به حساب می‌آید اما قیمت جذاب‌تری را ارائه می‌کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

وان فیوژن پلاس نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +FHD داشت و در آن اثری از ناچ دیده نمی‌شد، ولی مدل غیرپلاس این گوشی ضمن حفظ اندازه صفحه کیفیت آن را به 720p تقلیل داده و ناچی قطره‌ای را برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه کرده است. این دوربین ۸ مگاپیکسلی است در حالی که دوربین سلفی مدل پلاس ۱۶ مگاپیکسلی بود.

image

در قاب عقب وان فیوژن پلاس از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده بود اما در وان فیوژن این لنز ۴۸ مگاپیکسلی شده است. با این حال، سایر لنزها مطابق نسخه پلاس ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستند.

موتورولا وان فیوژن از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ کوآلکام استفاده می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته می‌توانید با کمک کارت حافظه این مقدار را افزایش دهید.

image

از دیگر ویژگی‌های وان فیوژن می‌توانیم به حسگر اثر انگشت فیزیکی در قاب عقب، دکمه مخصوص گوگل اسیستنت، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم. این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که سرعت شارژ آن هنوز مشخص نیست.

موتورولا موبایل جدید خود را در دو رنگ سبز و آبی به بازار می‌فرستد و قیمت پایه آن ۲۵۰ دلار است. این دستگاه در حال حاضر در کشورهای آمریکای لاتین عرضه شده و ماه آینده رسما به خاورمیانه می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)