خانهاخبار
آنر 30 لایت 5G با دوربین سه‌گانه و قیمت جذاب معرفی شد

آنر 30 لایت 5G با دوربین سه‌گانه و قیمت جذاب معرفی شد

مدل لایت خانواده آنر 30 محصولی 6.5 اینچی است که از چیپست دیمنسیتی 800 استفاده می‌کند و دوربینی سه‌گانه دارد. این دستگاه از یک هفته دیگر وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۱۳

اگر به دنبال خرید موبایلی مقرون به صرفه با پشتیبانی از 5G هستید، گزینه‌های پیش روی شما کم‌کم دارد زیاد می‌شود. جدیدترین محصول از این دسته Honor 30 Lite است که از تاریخ ۱۸ تیر با قیمت پایه ۲۴۰ عرضه وارد بازار چین خواهد شد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

آنر ۳۰ لایت قدرت خود را از چیپست دیمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک می‌گیرد. این تراشه با چهار هسته کورتکس A76 و چهار هسته کورتکس A55 (که همگی با سرعت ۲ گیگاهرتز کار می‌کنند) توان مناسبی را در اختیار شما قرار می‌گیرد. دیمنسیتی ۸۰۰ با گره ۷ نانومتری تولید شده است.

آنر ۳۰ لایت ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته Magic UI 3.1 عرضه می‌شود، اما مطابق انتظار خبری از خدمات موبایلی گوگل نیست.

image

نمایشگر آنر ۳۰ لایت پنلی ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +1080p است که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی دارد. در بالای این پنل ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. از این دوربین می‌توان علاوه بر حسگر اثر انگشت جانبی برای احراز هویت استفاده کرد.

image

در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دیده می‌شود که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. این گوشی همچنین یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی آنر ۳۰ لایت قادر به ضبط ویدیوهای 4K است و از EIS و سوپر نایت مود نیز پشتیبانی می‌کند.

image

گوشی جدید آنر یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که با فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وایت به بازار می‌آید. باتری این گوشی ظرف مدت ۳۰ دقیقه از صفر تا ۵۳ درصد شارژ می‌شود. خوشبختانه این گوشی جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد و از دو سیم کارت پشتیبانی به عمل می‌آورد. ظرفیت فضای داخلی این گوشی قابل ارتقاست اما صرفا می‌توانید از کارت‌های حافظه نانومتری استفاده کنید و در این صورت یکی از سیم کارت‌ها از دسترس خارج می‌شود.

image

آنر ۳۰ لایت با ۶ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۲۴۰ دلار و با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۳۱۰ دلار به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)