خانهاخبار
پوکو M2 پرو 17 تیر با دوربین چهارگانه از راه می‌رسد

پوکو M2 پرو 17 تیر با دوربین چهارگانه از راه می‌رسد

پوکو در پستی اعلام کرد که موبایل جدید خود را در تاریخ 17 تیر ماه معرفی خواهد کرد. این گوشی دوربین چهارگانه‌ای مشابه ردمی نوت 9 پرو خواهد داشت.
۱۳۹۹/۴/۱۱

همان طور که در شماری از شایعات گفته شده بود، رسما تایید شد که موبایل بعدی برند پوکو با نام Poco M2 Pro وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند در تاریخ ۷ ژوئیه مصادف با ۱۷ تیر در کشور هند رونمایی خواهد شد. در تیزر مربوطه طرحی از پوکو M2 پرو پیداست که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

با توجه به طرح پوکو M2 پرو می‌توانیم دوربین چهارگانه‌ای را در قاب عقب این دستگاه مشاهده کنیم. به نظر می‌رسد که تلفن هوشمند جدید پوکو حسگر اثر انگشت جانبی دارد. طراحی ماژول دوربین M2 پرو شبیه ردمی نوت ۹ و ردمی ۱۰ ایکس است، اما چند وقت پیش وعده داده شده بود که موبایل بعدی پوکو نه نسخه‌ای از گوشی‌های قبلی شیائومی بلکه مدلی کاملا مستقل است.

image

پوکو همچنین درباره شارژ سریع صحبت کرده اما توان دقیق آن را اعلام نکرده است. شارژ سریع این گوشی باید بیشتر از توان عادی ۱۸ تا ۲۰ واتی استاندارد بازار باشد تا تمرکز پوکو بر آن منطقی به نظر برسد.

پوکو برندی محبوب در کشور هند است چون اولین گوشی آن یعنی پوکوفون F1 در سال ۲۰۱۸ با استقبال زیادی مواجه شد. آن دستگاه توانست با عرضه مشخصات پرچمداران با برچسب قیمتی پایین انقلابی در بازار ایجاد کند. این شرکت پس از ۱ سال دوری از بازار، چند وقت پیش دو گوشی دیگر معرفی کرد که پوکو F2 پرو و پوکو X2 بودند.

پوکو X2 نسخه‌ای از ردمی K30 4G است که در انتهای سال ۲۰۱۹ برای بازار هند عرضه شد. در آن سو، پوکو F2 پرو نیز نسخه‌ای از ردمی K30 پرو بود که چند ماه پیش سر از بازار چین درآورد. حالا گفته می‌شود که پوکو M2 پرو دستگاهی با چیپست اسنپدراگون 720G خواهد بود. این تلفن هوشمند احتمالا مشخصاتی شبیه ردمی نوت ۹ پرو خواهد داشت و از اسم رمز Gram استفاده می‌کند.

پوکو M2 پرو چندی پیش در وب‌سایت مرجع BIS هند رویت شده بود. البته در آن‌جا صرفا به موبایلی با شماره مدل M2003J6CI اشاره شد. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره این تلفن هوشمند در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که قیمت جذابی برای این گوشی اعلام شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)