خانهاخبار
لانچ آواتارهای فیس‌بوک در هند

لانچ آواتارهای فیس‌بوک در هند

همیشه از ایموجی‌ها برای انتقال احساسات استفاده کردیم اما با استفاده از آواتار فیسبوک می‌توانیم حالات چهره خودمان را بهتر با دیگران به اشتراک بگذاریم.
۱۳۹۹/۴/۱۱

بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان – Facebook – عرضه آواتارهای خود در هند را آغاز نموده است. کاربران فیس‌بوک در هند می‌توانند آواتار، نسخه انیمیشنی خود را ایجاد کنند. این امکان وجود دارد که کاربران از میان انبوهی از چهره‌ها، مدل‌های مو و پوشاک که به گفته این شرکت مخصوص هند هستند آواتار خود را ایجاد کنند. آواتار این اجازه را به کاربر می‌دهد تا شخصیت دیجیتالی خود را بسازد و نماینده‌ای منحصربه‌فرد از شما در فضای مجازی باشد که می‌تواند حالات و احساسات شما را منتقل کند.

این آواتارها قابلیت استفاده در بخش نظرات، استوری‌ها، تصویر پروفایل و مسنجر فیس‌بوک دارند و حتی امکان به اشتراک‌گذاری در چت‌های واتس‌اپ هم وجود دارد.

فیس‌بوک اعلام کرده است که کاربران با استفاده از آواتار می‌توانند به هر نحو که مایل هستند خودشان را در پلتفرم‌های اجتماعی نمایش دهند. تجربه‌ای متفاوت از حالات چهره، مو و البسه را با آواتار خود داشته باشید.

برای دسترسی به بخش ساخت آواتار کافیست به Bookmarks در اپ فیس‌بوک  و یا بخش نظردهی مراجعه شود.

هم‌اکنون ساخت آواتار در مسنجر از طریق دیوایس‌های اندرویدی امکان‌پذیر است. فیس‌بوک اعلام کرده است که نسخه iOS در دست توسعه است.

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)