خانهاخبار
آیا Moto G 5G Plus در کنار موتو جی 5G معرفی خواهد شد؟

آیا Moto G 5G Plus در کنار موتو جی 5G معرفی خواهد شد؟

بر اساس گزارش‌های جدید، ظاهرا باید انتظار معرفی دو گوشی هوشمند جدید از سمت موتورولا را داشته باشیم.
۱۳۹۹/۴/۱۱

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که موتورولا قصد دارد به زودی از نسخه 5G گوشی هوشمند موتو جی رونمایی کند. امروز در رسانه‌های خبری، شایعاتی مبنی بر معرفی نسخه پلاس این محصول در کنار نسخه اصلی مطرح شد.

ایوان بلس، افشاگر سرشناس که با نام کاربری evleaks@ در دنیای مجاز فعالیت می‌کند، به تازگی در توییتر خود اعلام کرده است که موتو جی 5G پلاس به زودی از راه خواهد رسید. متأسفانه در حال حاضر، هیچ تاریخ دقیقی برای زمان رونمایی از Moto G 5G و نسخه پلاس آن اعلام نشده است.

همچنین هیچ تصویری از موتو جی 5G پلاس در دسترس نیست، اما به نظر نمی‌رسد که تفاوت چندانی با نسخه معمولی (تصویر زیر) داشته باشد. از طرف دیگر، مشخصات سخت‌افزاری آن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

image

 

طبق اخبار منتعشر شده، می‌دانیم که Moto G 5G به پردازنده Snapdragon 765 مجهز است و این دقیقا همان چیپستی است که روی سایر محصولات میان رده 5G، از جمله LG Velvet  قرار گرفته است.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که این محصول به 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین جلوی دوگانه مجهز باشد.

بر اساس اطلاعاتی که از نسخه‌های پلاس محصولات پیشین موتورولا به دست آورده‌ایم، باید بگوییم که Moto G 5G Plus مطمئنا از مشخصات سخت‌افزاری بالاتری نسبت به مدل معمولی برخوردار خواهد بود.

طبق شایعاتی که هر روز رنگ و بوی تازه‌تری به خود می‌گیرند، موتو جی 5G و مدل پلاس آن به زودی در کشور آمریکا عرضه شده و در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. از آن جا که این دو محصول در شاخه سری G موتورولا قرار می‌گیرند، لذا با گوشی‌های هوشمندی روبرو خواهیم بود که قیمت آنچنان بالایی نخواهند داشت. پیش بینی می‌شود که مسئولان موتورولا، قیمتی بین 400 تا 500 دلار را برای آن ها در نظر بگیرند که در مقایسه با محصولات دیگری که به تکنولوژی 5G مجهز هستند، از قیمت پایین‌تری بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)