خانهاخبار
وان پلاس رسما نام موبایل مقرون‌به‌صرفه خود را تایید کرد

وان پلاس رسما نام موبایل مقرون‌به‌صرفه خود را تایید کرد

شرکت وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که موبایل میان‌رده آتی آن‌ها چه نام خواهد داشت. این شرکت همچنین وعده داده که پیش‌فروش محدود این گوشی 11 تیر آغاز می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۱۱

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و شایعات گوناگون، شرکت وان پلاس رسما تایید کرده که نام گوشی میان‌رده آتی آن‌ها OnePlus Nord خواهد بود. این تلفن هوشمند در ابتدا با نام وان پلاس ۸ لایت و بعد با نام وان پلاس Z خطاب می‌شد. اما به نظر می‌رسد که وان پلاس در نهایت روی نام متفاوتی به نتیجه رسیده است.

این شرکت در بیانیه رسمی خود می‌گوید Nord نام خط تولید جدیدی خواهد بود که مخصوص گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شده است. مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو، تایید کرد که وان پلاس نورد ابتدا در چین و اروپا عرضه می‌شود ولی در ادامه شماری از کشورهای آمریکای شمالی شانس دسترسی محدود به این تلفن هوشمند را پیدا خواهند کرد.

این شرکت همچنین از طریق صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که ۱۰۰ دستگاه وان پلاس نورد را به صورت پیش‌فروش در تاریخ ۱ ژوئیه برای ثبت سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

از زمان معرفی وان پلاس ایکس در سال ۲۰۱۵ این اولین باری است که موبایلی مقرون‌به‌صرفه از سوی این برند معرفی خواهد شد. وان پلاس هنوز رسما اطلاعاتی را درباره مشخصات این گوشی تایید نکرده، اما مطابق شایعات می‌دانیم که وان پلاس نورد دوربین سلفی دوگانه‌ای شامل لنزهای ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت که درون حفره‌ای در گوشه صفحه قرار می‌گیرند.

تلفن مذکور احتمالا با چیپست اسنپدراگون 765G کوآلکام، ۶ گیگابایت رم، نمایشگری ۶.۶۵ اینچی و دوربین عقب سه‌گانه عرضه می‌شود. البته در گزارش‌های دیگری گفته شده که دوربین سلفی وان پلاس نورد تنها یک لنز دارد و چیپست آن دیمنسیتی ۱۰۰۰ مدیاتک است. با این حساب، تا زمانی که اطلاعات موثقی در این باره منتشر نشود، نمی‌توانیم از مشخصات وان پلاس نورد مطمئن باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

nima

۱۳۹۹/۴/۱۲
تو ایران قیمتش چنده اگه بیاد؟