خانهاخبار
مشخصات کامل و قیمت آنر X10 مکس 5G فاش شد

مشخصات کامل و قیمت آنر X10 مکس 5G فاش شد

وب‌سایت چاینا تلکام با ثبت اطلاعات آنر ایکس 10 مکس ما را با تمام مشخصات فنی و حتی قیمت مدل‌های مختلف این گوشی آشنا کرد.
۱۳۹۹/۴/۱۰

آنر ایکس ۱۰ مکس تلفن هوشمندی با نمایشگر غول پیکر است که قرار است در تاریخ ۱۲ تیر ماه رسما معرفی شود. تاکنون گزارش‌ها و اطلاعات زیادی درباره این محصول منتشر شده بود، اما امروز مشخصات کامل آن در وب‌سایت چاینا تلکام ظاهر شد تا حتی قیمت مدل‌های مختلف آن را ببینیم.

همان طور که از قبل می‌دانستیم، آنر ایکس ۱۰ مکس نمایشگری ۷.۰۹ اینچی از نوع LCD دارد. در قاب عقب این گوشی دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل لنزهای ۴۸ + ۲ مگاپیکسلی از نوع اصلی و تشخیص عمق است. این گوشی در بخش سلفی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد.

image

آنر ایکس ۱۰ مکس از پردازنده 5G دیمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک استفاده می‌کند و همراه آن ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی انرژی خود را از یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. در ادامه رندرهای ایکس ۱۰ مکس را مشاهده می‌کنید.

موبایل جدید آنر با اسم رمز KKG-AN00 با ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۳۲۵ دلار وارد بازار می‌شود و قیمت آن تا ۳۹۵ دلار برای مدل ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی بالا می‌رود. اگرچه نسل قبلی این گوشی یعنی آنر ۸ ایکس مکس هرگز از بازار چین خارج نشد، اما امیدواریم که این دستگاه به سایر کشورها هم صادر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)